حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 7.0 گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ در دست تست است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ حدودا از ماه گذشته در حال تست آپدیت اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.0 برای چندین گوشی میان رده بوده است. به تازگی مشخص شده که آپدیت One UI 7.0 گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ نیز در دست تست است.

آپدیت One UI 7.0 گلکسی A54 و گلکسی A34

به تازگی گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A73 با اندروید 15 در بنچمارک Geekbench رصد شده‌اند. اولین تست برای یک ماه و نیم پیش بود، بنابراین توسعه آپدیت مذکور مدت قابل توجهی در دست اقدام است.

البته این موضوع تعجب آوری نیست. سامسونگ آپدیت جدید اندروید را در نیمه دوم هر سال منتشر می‌کند، اما آزمایش آن از ماه‌ها قبل آغاز می‌شود. تطبیق نسخه‌های جدید اندروید و One UI فرآیندی زمان‌بر است و سامسونگ دوست دارد در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به کار کند.

این به ویژه برای سال 2024 صادق است. به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، حتی به‌روزرسانی‌های جزئی One UI حالا حجیم‌تر از حد معمول هستند.

آپدیت One UI 6.1 قبل از اینکه به دستگاه‌های واجد شرایط راه پیدا کند به زمان بیشتری برای توسعه نیاز داشت. به نظر می‌رسد همین امر در مورد One UI 6.1.1 نیز صادق باشد، که منجر به تاخیر سامسونگ در اجرای برنامه One UI 7.0 بتا شده است.

خبر بد این که گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A73 هیچ کدام ویژگی Galaxy AI را با One UI 7 دریافت نخواهند کرد. اما تغییرات عمده دیگری از جمله تغییرات بصری در رابط کاربری وجود خواهد داشت.

البته سامسونگ در حال کار بر روی آوردن قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI به برخی از گوشی های هوشمند Galaxy A امسال است.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت One UI 7 سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)