حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A06 سامسونگ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

گستره گوشی‌های اقتصادی سامسونگ بسیار قوی است و این شرکت هرساله تعداد قابل‌توجهی از این دستگاه‌ها را در بازارهای سراسر جهان به‌فروش می‌رساند. حدود یک هفته پیش رندر طراحی Galaxy A06 ظاهر شد و همچنین مشخص شد که این دستگاه احتمالاً از همان چیپست مدل A05 سال گذشته استفاده خواهد کرد. اکنون، افشاگر Evan Blass اولین تصاویر از گلکسی A06 را منتشر کرده است که نشان می‌دهد علاوه‌بر تراشه، گوشی جدید همچنین از همان زبان طراحی نسل پیشین خود نیز استفاده می‌کند و تنها تغییر قابل‌توجه، بهره‌مندی از Key Island است.

گلکسی A06 سامسونگ

مدتی است که سامسونگ درحال کار بر روی گوشی اقتصادی جدید Galaxy A06 خود می‌باشد. تاکنون رندرهای طراحی این دستگاه به بیرون درز کرده است که به ما نگاه خوبی به آن می‌دهد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که گلکسی A06 از چیپست مدیاتک Helio G85 با اندروید 14 درکنار رابط کاربری One UI 6.1 بهره می‌برد. در یکی از نسخه‌ها نیز 4 گیگابایت رم وجود خواهد داشت، درحالی‌که 6 گیگابایت در اکثر بازارها به‌صورت استاندارد خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین پشتیبانی از دو سیم‌کارت با 4G LTE را نیز به‌همراه خواهد داشت، اما روی پشتیبانی 5G آن حساب نکنید.

گلکسی A06 سامسونگ

گلکسی A06 سامسونگ

همان‌طور که گفته شد، طراحی این گوشی پیش از این نیز فاش شده بود که نشان می‌داد عنصر طراحی Key Island گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده سامسونگ، اکنون درحال گسترش به گوشی‌های اقتصادی است. این افشاگری همچنین حاکی از آن بود که گلکسی A06 با نمایشگر 6.7 اینچی LCD با وضوح +HD و بریدگی U شکل در جلو برای تعبیه دوربین سلفی عرضه خواهد شد.

این دستگاه همچنین یکی از معدود گوشی‌های سامسونگ با جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود، زیرا این روزها چنین چیزی را در اکثر دستگاه‌های میان‌رده و پریمیوم نمی‌بینید. گفته می‌شود گلکسی A06 با یک دوربین دوگانه همراه با فلاش LED عرضه می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی نیز انرژی این دستگاه را تأمین می‌کند.

تصاویر جدید آنچه را که ما قبلاً در مورد این دستگاه می‌دانستیم، تأیید می‌کند. البته رنگ‌بندی دستگاه پیش از این نامعلوم بود که اکنون این مورد نیز مشخص شده است.

نظر شما درباره طراحی گلکسی A06 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی