حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V40 پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو سرانجام از گوشی های V40 و V40 پرو در کشور هند رونمایی کرد. این دو دستگاه، اولین تلفن های هوشمند سری V این برند هستند که به لنز های دوربین زایس مجهز شده‌اند. مدل استاندارد حدود یک ماه پیش برای عرضه در بازار جهانی معرفی شده بود، اما مدل پرو یک گوشی جدید است که در این گزارش نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.

ویوو V40 پرو از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو V40 پرو به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند جدید ویوو را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. Vivo V40 Pro به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Vivo V40 Pro

این گوشی جدید ویوو به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Funtouch OS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی ویوو V40 Pro قابل مشاهده است. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX921 مجهز شده و برای دوربین اولتراواید نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند از سنسور سونی IMX816 بهرمند بوده و زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قاب پشتی نور Aura Light هوشمند دیده می‌شود. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی ویوو V40 پرو درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قابل مشاهده است.

از دیگر ویژگی های Vivo V40 Pro می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، بدنه بسیار باریک با ضخامت ۷.۵۸ میلی‌متری و برخورداری از گواهی IP68 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت Vivo V40 Pro

ویوو V40 پرو در دو رنگ خاکستری تیتانیوم و آبی (بیشتر متمایل به سبز) به دست کاربران خواهد رسید. قیمت این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۴۹,۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۵۹۶ دلار)

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۳ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۶۶۷ دلار) 

ویوو V40 5G با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 80 واتی معرفی شد

همانطور که Gizmochina اشاره می‌کند، فروش Vivo V40 Pro از تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ماه) شروع خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی