حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ اولترا به دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طبق گزارش های منتشر شده، شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در دست توسعه قرار دارند. انتظار می‌رود که این دو دستگاه در ماه اکتبر به‌عنوان اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی شوند. اما هم‌اکنون، اطلاعاتی درباره دوربین تله‌فوتو شیائومی ۱۵ اولترا به بیرون درز کرده؛ احتمالاً این تلفن هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دوربین های ارتقاء یافته در نیمه ابتدایی ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود.

دوربین تله‌فوتو شیائومی ۱۵ اولترا توانایی زوم اپتیکال ۴ برابری خواهد داشت 

افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، برخی از قابلیت های دوربین Xiaomi 15 Ultra را به اشتراک گذاشته است. اسکرین شات های منتشر شده، نشان می‌دهند که Ice Universe درباره یک گوشی شیائومی با دوربین های چهارگانه صحبت می‌کند. شایعه شده است که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو دارای دوربین سه‌گانه خواهند بود. پس احتمالاً این اطلاعات فاش شده، مربوط به مدل اولترا می‌شود.

پست Ice Universe

ادعا می‌شود که شیائومی ۱۵ اولترا دارای دوربین تله‌فوتو با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی و قابلیت زوم اپتیکال ۴ برابری خواهد بود. احتمالاً این تلفن هوشمند به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز می‌شود. این دستگاه با قابلیت های زوم گسترده خود، رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

گزارش های اخیر، به تدریج جزئیات مربوط به Xiaomi 15 Ultra را فاش می‌کنند. افشای اطلاعاتی جدیدی نشان داده که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED دو لایه با وضوح 2K خواهد بود. برای تأمین امنیت، این دستگاه به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر مجهز می‌شود. این گوشی پرچمدار آینده شیائومی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS 2.0 به دست کاربران خواهد رسید.

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز شیائومی ۱۵ اولترا را بر عهده داشته باشد. این گوشی حداکثر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود. طبق گزارش های منتشر شده، شیائومی ۱۵ پرو در بازار جهانی عرضه نمی‌شود، اما مدل های استاندارد و اولترا در بازار جهانی قابل تهیه خواهند بود.

شیائومی 15 اولترا به نمایشگر OLED دو لایه، باتری 6000mAh و 24GB رم مجهز خواهد شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی