حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی دوربین های مخفی را برای شما پیدا می‌کند!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

“دوربین های مخفی” شده در محیط عموما برای مصارف با نیت‌های شوم استفاده می‌شوند. طبیعتا هیچ کس دوست ندارد قربانی چنین مواردی شود. اگر نگران چنین اتفاقی هستید، باید بگویم که آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی دوربین های مخفی را برای شما پیدا می‌کند!

آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه آپدیت HyperOS 2.0 است. این جدیدترین پوسته اختصاصی شیائومی برمبنای سیستم عامل اندروید خواهد بود. انتظار داریم که هایپراواس ۲ برمبنای اندروید ۱۵ توسعه یابد اما برای بعضی از محصولات با اندروید ۱۴ نیز ارائه شود.

یکی از ویژگی‌های جالب آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی با نام “Camera Scan” ارائه می‌شود. شاید فکر کنید این ویژگی با دوربین کار می‌کند اما باید بگویم که در حقیقت از سیگنال‌های وای‌فای موجود در محیط برای شناسایی دوربین‌های مخفی شده اطراف استفاده می کند.

طبیعتا اگر دوربین مخفی موجود در محیط به شبکه وای‌فای متصل نباشد، این ویژگی کاربرد ندارد.

در اسکرین‌شات بالا می‌بینید که یک رابط کاربری ساده با گزینه “اسکن با یک ضربه” و پیام «تشخیص دوربین های مخفی برای محافظت از حریم خصوصی و ایمنی شخصی خود» را نشان می دهد.

آپدیت هایپراواس ۲ شیائومی چه زمانی عرضه می‌شود؟

انتظار می‌رود آپدیت HyperOS 2.0 اوایل پاییز ۱۴۰۳ عرضه شود. علاوه بر ویژگی تشخیص دوربین مخفی، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی عملکرد محصولات شیائومی را نیز بهبود بخشد. همچنین کیفیت اتصال بین دستگاه‌های شیائومی را افزایش دهد و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را به کاربر ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ این ویژگی خاص آپدیت هایپراواس ۲ شیائومی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید تبدیل به یک استاندارد شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)