حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری شارژ ۳۰۰ وات ریلمی به زودی به نمایش گذاشته خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

برندهای چینی به صورت فعالانه در حال توسعه فناوری شارژ سریع هستند. هر چند این روند کمی کند شد اما همچنان از نام‌های برجسته صنعت موبایل جلوتر هستند. در گزارش اخیر می‌شنویم که فناوری شارژ ۳۰۰ وات ریلمی به زودی به نمایش گذاشته خواهد شد.

فناوری شارژ ۳۰۰ وات ریلمی 

می‌دانیم که ریلمی در حال کار بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی Realme GT 7 Pro است که برای بازارهای چین و جهانی ارائه خوهد شد. یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که این شرکت احتمالا فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود را در رویداد معرفی GT 7 Pro به نمایش بگذارد.

همانطور که در پست بالا مشاهده می‌کنید، منبع خبر اشاره می‌کند که Realme ممکن است فناوری شارژ سریع 300 واتی خود را به نمایش بگذارد. در حالی که GT 7 Pro پرچمدار بعدی این شرکت است اما این دستگاه از شارژ سریع 300 واتی پشتیبانی نخواهد کرد.

دو ماه پیش بود که، فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی جهانی برند Realme، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ سریع 300 واتی خود است. با این حال، وی اطلاعات دیگری در این مورد فاش نکرد.

گفته می شود که فناوری شارژ 300 واتی Realme می تواند از 0 تا 50 درصد در کمتر از ۳ دقیقه و به شارژ کامل در کمتر از ۵ دقیقه برسد. در حال حاضر باید صبر کرد و دید که آیا فناوری شارژ 300 واتی در رویداد معرفی GT 7 Pro به نمایش گذاشته خواهد شد یا از طریق رویداد دیگری.

گوشی پرچمدار Realme GT 7 Pro اولین گوشی ریلمی خواهد بود که دارای گواهی IP69 است. همچنین، این اولین گوشی این شرکت خواهد بود که دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش است.

گزارش‌های قبلی نشان داده بود که GT 7 Pro دارای یک پنل OLED تخت با انحنای اندک در چهار طرف خواهد بود. این پنل وضوح 1.5K و فناوری LTPO را ارائه می دهد. انتظار می رود مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 با حداکثر 24 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، باتری با ظرفیت حدود 6000 میلی آمپر ساعت و شارژ 100 وات شود.

در بخش دوربین، ممکن است دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX882 با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابر، زوم هیبریدی 10 برابر و زوم دیجیتال 120 برابر باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی برند Relame هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)