حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه گلکسی S24 FE سامسونگ با شماره مدل SM-S721B تایید شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

آنطور که پیداست، سامسونگ از سری Galaxy S FE بیشتر از سری Galaxy A7n جواب گرفته و تصمیم دارد با نسخه اقتصادی سری Galaxy S پیش برود. به تازگی و در گزارشی توسعه گلکسی S24 FE سامسونگ با شماره مدل SM-S721B تایید می‌شود.

توسعه گلکسی S24 FE سامسونگ

شایعات پیرامون گلکسی اس 24 FE مدتی است که منتشر شده، اما شواهد ملموسی در دست نیست. این امر امروز با رصد غیرمنتظره صفحه پشتیبانی آن در وب سایت رسمی سامسونگ فرانسه تغییر می‌کند. در حالی که این صفحه جزئیات حداقلی را ارائه می‌دهد، اما به عنوان تأیید غیرقابل انکار وجود گلکسی اس ۲۴ اف‌ای عمل می کند.

صفحه پشتیبانی به شماره مدل SM-S721B اشاره می کند. ما حدس می‌زنیم این شماره مدل متعلق به مدل بین‌المللی Galaxy S24 FE باشد. رصد این صفحه نشان می‌دهد که محصول مذکور احتمالا نه چندان زود اما شاید تا اواخر پاییز امسال معرفی شود.

مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ چطور خواهد بود؟

گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس 24 FE از تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ بهره می‌برد که آن را در گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس دیده بودیم. انتظار می‌رود که در بخش نرم افزاری با اندروید 14 و One UI 6.1.1 عرضه شود.

از نظر طراحی، شایعه شده که گلکسی S24 FE در کنار نمایشگر بزرگتر اما بدنه باریک‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد. همچنین حاشیه نمایشگر باید کمی کمتر از نسل قبل باشد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ این دستگاه را در چهار رنگ خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد عرضه می کند.

احتمالا دوربین اصلی Galaxy S24 FE سامسونگ دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 باشد و با یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی همراه خواهد شد. دوربین اصلی و تله فوتو از OIS پشتیبانی می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy S24 FE سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)