حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MatePad Pro 12.2 با نمایشگر OLED دو لایه معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

هواوی از تبلت پرچمدار جدید خود با نام MatePad Pro 12.2 رونمایی کرد. این دستگاه به یک صفحه نمایش OLED دو لایه باکیفیت مجهز شده و با آخرین نسخه «اپلیکیشن نقاشی دیجیتال» هواوی عرضه می‌شود.

تبلت هواوی MatePad Pro 12.2 با تراشه Kirin و ویژگی های جذاب معرفی شد

هواوی با رونمایی از MatePad Pro 12.2 بر قابل حمل بودن آن تأکید دارد. این تبلت تنها ۵۰۸ گرم بوده و طبق ادعا هواوی سبک‌ترین تبلت ۱۲ اینچی بازار است. این وزن کم به لطف استفاده از قاب پشتی ۰.۵ میلی‌متری ساخته شده از الیاف شیشه فوق‌العاده نازک هوانوردی به دست آمده است. به همراه این تبلت شاهد معرفی هواوی MatePad Air 2024 هم بودیم.

Huawei MatePad Pro 12.2

بدون شک، ویژگی برجسته تبلت هواوی MatePad Pro 12.2 صفحه نمایش آن است. این محصول دارای یک نمایشگر OLED دو لایه با وضوح 2.8K است که حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هواوی ادعا می‌کند که استفاده از فناوری دو لایه باعث افزایش طول عمر یک پنل OLED تا ۳ برابر می‌شود و بهره‌وری انرژی را نیز ۳۳ درصد بهبود خواهد بخشید.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هواوی میت پد پرو ۱۲.۲ دارای فناوری «flash point elimination» بوده که باعث کاهش فلیکر و افزایش دید نمایشگر در محیط های روشن میگردد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این تبلت می‌توان به رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی، نسبت ابعاد تصویر ۳:۲ و پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

تراشه جدید Kirin 9010W وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز هواوی میت پد پرو ۱۲.۲ را بر عهده دارد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی موجود در قاب پشتی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تبلت از ۸ اسپیکر برخوردار بوده که برای فرکانس‌های بالا و پایین طراحی شده‌اند.

هواوی میت پد پرو ۱۲.۲

تبلت هواوی MatePad Pro 12.2 همچنین از صفحه کلید جدید Star Leap پشتیبانی می‌کند که دارای یک اسلات شارژ داخلی برای قلم M-Pencil است. این قابلیت، باعث می‌شود دیگر نیازی به شارژ جداگانه قلم نباشد. طراحی لولای هوشمند مغناطیسی امکان باز و بسته شدن آسان با یک دست را فراهم می‌کند و حس استفاده از یک لپ‌تاپ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مطابق با گزارش Gizmochina، همچنین اپلیکیشن Tianshenghuihua برای افزایش قابلیت های نقاشی دیجیتال به‌روز شده است. قلم‌مو های پیشرفته جدید، با الهام از نقاشی های سنتی چینی با جوهر، وجود دارند. در ماه آگوست، Tianshenghuihua به‌روزرسانی Fangtian Painting Engine 2.0 را دریافت خواهد که شامل افکت های رندر حرفه‌ای و پشتیبانی از بوم های 8K می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه هواوی میت پد پرو ۱۲.۲

هواوی میت پد پرو ۱۲.۲ در سه رنگ استاندارد مشکی، طلایی و سفید عرضه می‌شود و همچنین نسخه محدودی به نام Flowing Gold Collector’s Edition وجود خواهد داشت. مدل پایه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴,۲۹۹ یوآن (معادل ۶۰۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی Collector’s Edition نیز با قیمت ۸,۲۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۱,۱۶۱ دلار) عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش‌ این تبلت از امروز، ۶ آگوست، آغاز می‌شود و فروش آن از تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ماه) شروع خواهد شد.

تبلت هواوی MatePad Air 2024 معرفی شد: فوق‌العاده باریک و بدنه‌ای تمام فلزی

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی