حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در دوره انقراض گوشی‌های Mini احتمالا ویوو یک گوشی Mini پرچمدار معرفی کند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سری Vivo X200 مدتی هست که در کارخانه شایعات سروصدای زیادی ایجاد کرده است. به تازگی درباره این سری می‌شنویم که در دوره انقراض گوشی‌های Mini احتمالا ویوو یک گوشی Mini پرچمدار معرفی کند. بله، احتمالا این محصول باید ویوو ایکس ۲۰۰ مینی نام داشته باشد.

عرضه ویوو ایکس ۲۰۰ مینی محتمل است

پیش‌تر گفته شده بود که سری جدید ویوو X200 شامل X200 و X200 Pro بوده و انتظار می‌رود اولین محصولاتش باشند که از تراشه Dimensity 9400 استفاده می‌کند.

با این حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یک مدل کوچکتر، احتمالاً با نام Vivo X200 mini باشد.

یک منبع چینی می‌گوید که این مدل جمع و جور در سری Vivo X200 دارای صفحه نمایش تخت 6.3 اینچی با وضوح 1.5K خواهد بود.

احتمالا دوربین اصلی آن شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپ 3x با فاصله کانونی معادل 70 میلی متری به همراه یک تراشه پردازش تصویر سفارشی باشد که برای مدل های X200 و X200 Pro نیز شایعه شده است. علاوه بر این، گفته می شود که هر سه دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9400 بهره خواهند برد. به این ترتیب مدل کوچک نیز تراشه پرچمدار دارد.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گوشی مذکور با وجود ابعاد کوچکترش اما دارای باتری سیلیکونی با چگالی بالا با ظرفیت بیش از 5500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

نظر شما درباره عرضه یک پرچمدار جمع‌وجور چیست؟ فکر می‌کنید ایده پرچمدار کامپکت هنوز می‌تواند برنده باشد یا این محصول هم جانشین ادامه داری نخواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)