حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۶ در ابتدا از هوش مصنوعی اپل بی‌بهره خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مدت زیادی است که متاسفانه و متاسفانه، شرکت‌ها اقدام به فروش محصولات می‌کنند و برخی از ویژگی‌های اصلی آن‌ها را ماه‌ها بعد و با به‌روزرسانی عرضه می‌نمایند. به نظر می‌رسد همین روند با سری iPhone 16 نیز ادامه خواهد داشت. آنطور که شنیده می‌شود، آیفون ۱۶ در ابتدا از هوش مصنوعی اپل بی‌بهره خواهد بود.

عدم ارائه هوش مصنوعی Apple Intelligence در زمان عرضه آیفون ۱۶

مارک گورمن اعلام کرد که اپل آیفون ۱۶ را در ماه سپتامبر و بدون هوش مصنوعی عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر تأیید کرد که این محصولات قرار است در ماه سپتامبر وارد بازار شوند، علیرغم این واقعیت که آنها بدون ویژگی کلیدی Apple Intelligence عرضه خواهند شد. طبق گزارش‌ها، فناوری هوش مصنوعی کوپرتینویی‌ها یک ماه بعد با یک به‌روزرسانی نرم افزاری اضافه می‌شود.

انتشار Apple Intelligence

تاخیر در انتشار Apple Intelligence

وی همچنین برخی از تجربیات شخصی خود را در مورد این سرویس جدید که در حال حاضر در نسخه بتای iOS 18.1 در دسترس است، به اشتراک گذاشت و گفت که راه درازی برای تطبیق با انتظارات در پیش دارد. در حال حاضر، Apple Intelligence فقط سیری باهوش‌تر و زیباتر است و نه انقلابی که اپل می‌خواهد آن را باور کنید.

مثلا در بخشی از تجربه او آمده که، برنامه Messages پاسخ‌های پیشنهادی مختصری خواهد داشت که طبق گزارش‌ها فقط نسخه‌های کمی ارتقا یافته نسبت به پیشنهادات پاسخ است که برای مدت طولانی وجود داشته‌اند. نرم افزار Mail چیزی مشابه دارد، اما پیشنهادات طولانی‌تر هستند.

در کل گورمن این ویژگی ها را “زیبا، نه ضروری” می‌نامد و اضافه می‌کند که ممکن است برای یک کاربر آیفون 14 پرو برای مهاجرت به آیفون 16 چندان جذاب نباشد. شعارهایی که محرک اصلی اپل در فروش آیفون 16 خواهد بود.

انتظارات این است که هر چهار دستگاه آیفون 16 به همراه آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس، هوش مصنوعی اپل را دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که عدم حضور هوش مصنوعی اپل در لحظه خرید سری آیفون ۱۶ برای خریداران چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)