حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پیکسل واچ ۳ گوگل فاش شد: شروع از ۳۴۹ دلار

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

برای اولین بار گوگل تصمیم گرفته ساعت های هوشمند پیکسل واچ را در دو اندازه متفاوت عرضه کند. اندازه ۴۱ میلی‌متری که در دو نسل گذشته وجود داشت هنوز هم ارائه می‌شود. امسال اما یک مدل جدید ۴۵ میلی‌متری نیز به این سری از ساعت های هوشمند گوگل اضافه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم پیکسل واچ ۳ به چه قیمت هایی به دست کاربران خواهد رسید.

قیمت مدل های مختلف پیکسل واچ ۳ لو رفته است

در کمال تعجب، قیمت اولیه پیکسل واچ ۳ مشابه نسل قبل باقی مانده است. امسال گلکسی واچ ۷ سامسونگ قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل داشت اما هنوز هم ارزان‌تر از پیکسل واچ ۳ است. مدل ۴۱ میلی‌متری Pixel Watch 3 با قیمت های ۳۴۹ دلار (نسخه Wi-Fi) و ۴۴۹ دلار (نسخه LTE) به دست کاربران خواهد رسید. البته فقط قیمت نسخه Wi-Fi این محصول مشابه قبل باقی ماند و نسخه LTE پنجاه دلار افزایش قیمت داشته است. مدل ۴۵ میلی‌متری با قیمت های ۳۹۹ دلار (نسخه Wi-Fi) و ۴۹۹ دلار (نسخه LTE) قابل تهیه خواهد بود.

Pixel Watch 3

Pixel Watch 3

این قیمت‌گذاری، گوگل را از نظر اختلاف قیمت بین WiFi و LTE، هم‌سطح اپل قرار می‌دهد. نسخه Wi-Fi اپل واچ سری ۹ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شده و نسخه Wi-Fi+Cellular با قیمت ۴۹۹ دلار ارائه می‌شود. در همین حال، نماینده سامسونگ همچنان ارزان‌تر است. گلکسی ۷ مدل ۴۰ میلی‌متری (نسخه Wi-Fi) با قیمت ۲۹۹ دلار قابل تهیه است. نسخه LTE این ساعت هوشمند نیز با قیمت ۳۴۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

گوگل از نمایشگر روشن‌تری در Pixel Watch 3 استفاده می‌کند

گفته می‌شود که گوگل در هر دو مدل Pixel Watch 3 از صفحه نمایش بسیار روشن‌تری استفاده خواهد کرد. این شرکت به سراغ استفاده از نمایشگر Actua رفته که حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پیکسل واچ ۲ توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را داشت. همچنین نسخه اندروید مورد نیاز برای پیکسل واچ ۳ افزایش یافته است. قبلاً به یک دستگاه اندرویدی با اندروید 9 و بالاتر نیاز داشتید. در حال حاضر برای استفاده از این ساعت هوشمند جدید گوگل به یک تلفن هوشمند با اندروید ۱۰ و بالاتر نیاز است. البته این مشکل بزرگی نیست زیرا که اندروید ۱۰ در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و حدود ۵ سال از معرفی آن می‌گذرد. بسیاری از گوشی های اندرویدی از سیستم عامل اندروید ۱۰ و بالاتر استفاده می‌کنند.

پیکسل واچ 3 گوگل در پوسترهای تبلیغاتی به‌طور کامل فاش شد

پیکسل واچ ۳ از نظر بند و رنگ‌بندی، بسیار متنوع خواهد بود. در مجموع حدود ده بند متفاوت وجود دارد، از جمله یک بند Performance Loop که تا ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی