حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آیفون 17 به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به گفته جف پو، تحلیلگر اپل، هر چهار مدل آیفون 17 که سال آینده عرضه می‌شوند، دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی ارتقایافته خواهند بود.

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی سری آیفون 17

در یک یادداشت تحقیقاتی برای بانک سرمایه‌گذاری Haitong که توسط MacRumors به‌دست آمده است، پو نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس هر کدام به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با شش لنز پلاستیکی مجهز خواهند بود. در مقایسه، تمام مدل‌های آیفون 15 مجهز به دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی با پنج لنز پلاستیکی هستند.

یکی از افشاگران دیگر حدود شش ماه پیش نیز ادعا کرده بود که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 17 در ماه ژانویه به دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی با لنز شش تکه مجهز می‌شود، بنابراین این ارتقا اکنون توسط منابع متعدد شایعه شده است و احتمال صحت آن را افزایش می‌دهد. کو در ادامه بیان کرد این تغییرات «به‌طور قابل‌توجهی کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.»

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی سری آیفون 17

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی سری آیفون 17

با رزولوشن 24 مگاپیکسلی، عکس‌ها می‌توانند کیفیت خود را حتی در صورت برش بیشتر نیز حفظ کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در پس‌پردازش ارائه دهند. یک لنز شش تکه نیز کیفیت تصویر را کمی افزایش می‌دهد، زیرا هر عنصر برای تصحیح انحرافات و اعوجاج‌های مختلف طراحی شده است که منجر به عکس‌های واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 17 در سپتامبر 2025/شهریور 1404 معرفی شوند، بنابراین هنوز بیش از یک سال تا زونمایی رسمی از آن‌ها باقی مانده است. شایعات در مورد آیفون‌های دو نسل بعد همیشه خیلی زود شروع می‌شوند، زیرا اپل محصولات خود را مدت‌ها پیش از معرفی، توسعه می‌دهد و نمونه‌های اولیه آن‌ها را تولید می‌کند.

نظر شما درباره دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی سری آیفون 17 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی