حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد در واقعیت دیده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

آخر هفته پیش گزارشی داشتیم که می‌گفت ضخامت پیکسل ۹ پرو فولد گوگل بسیار کمتر از گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. این قطعا خبر خوبی است اما ضخامت آن چقدر خواهد بود؟ خب به صورت کمی نمی‌توانیم پاسخ بدهیم اما گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد در واقعیت دیده شده و به نظر واقعا باریک است.

پیکسل ۹ پرو فولد گوگل

طبق روش گوگل که اصلا نمی‌تواند رازنگهدار باشد (!) ما تقریبا کلیت اطلاعات را درباره سری Pixel 9 داریم. مثلا می‌دانیم که با تغییر رویکرد این غول نرم‌افزاری، امسال ما در ابتدا ۴ عضو در این خانواده داریم که با اسامی زیر معرفی می‌شوند:

  1. ۱- پیکسل ۹
  2. ۲- پیکسل ۹ پرو
  3. ۳- پیکسل ۹ پرو ایکس ال
  4. ۴- پیکسل ۹ پرو فولد

شاید بعدا مدل Pixel 9a نیز به این لیست اضافه شود اما فعلا همین ۴ عضو در رویداد ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ گوگل رونمایی خواهند شد.

همانطور که مشخص است، مدل فولد باید تاشو باشد. امروز تصویری از آن منتشر شده که اینجا می‌بینید و آن را در حالت باز نشان می‌دهد.

پیکسل ۹ پرو فولد

پیکسل ۹ پرو فولد

این تصویر در یک کافی‌شاپ و در کشور تایوان رصد شده است. ادعا می‌شود که این عکس به صورت مخفی ثبت شده اما آنطور که کاربر آن در حال استفاده از دستگاه بوده و روی پایه قرار داده، خیلی هم سخت نیست که متوجه حضورش شویم!

طراحی کلی محصول مشابه چیزی است که قبلا در رندرها دیده بودیم. باید توجه داشته باشید که Pixel 9 Pro Fold در این تصویر درون یک قاب کرم رنگ قرار دارد. در نتیجه ضخامت آن کمتر از چیزی است که در حال حاضر و در این تصویر می‌بینیم.

آنطور که پیداست، ضخامت این قاب آنقدر هست که وقتی روی دستگاه قرار بگیرد برجستگی مجموعه دوربین اصلی آن را حذف کند. همچنین طراحی جزیره دوربین در Pixel 9 Pro Fold در این تصویر که مربوط به رنگ تیره آن است، خیلی مشخص نیست اما مشابه همان چیزی است که قبلا رندرها به ما نشان داده بودند.

نظر شما چیست؟ این طراجی برای گوشی تاشو جدید گوگل جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)