حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نه با ۱ بلکه با ۲ دستگاه تاشو سال ۲۰۲۶ را به پایان خواهد برد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

دنیای گوشی‌های تاشو با پرچمداری برندهایی مانند سامسونگ و هواوی سال‌هاست که مدل‌های مختلفی از این محصولات را تجربه کرده است. اپل کاملا بی‌اعتنا به این ترند به نظر می‌رسد، حتی امسال که سامسونگ ششمین نسل گوشی تاشو خود را ارائه کرد. با این حال گزارش‌ها می‌گویند که اپل نه با ۱ بلکه با ۲ دستگاه تاشو سال ۲۰۲۶ را به پایان خواهد برد.

محصولات تاشو اپل

به تازگی یک گزارش جدید جزئیاتی را در مورد محصولات تاشو اپل منتشر کرده است. جف پو، تحلیلگر اپل Haitong Securities می گوید که اپل در سال 2026 ۲ محصول تاشو عرضه خواهد کرد.

اگر پیش‌بینی‌های وی را باور کنیم، اولین محصول اپل با نمایشگر تاشو، آیفون نخواهد بود. او می‌گوید که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه ۲ دستگاه تاشو در سال 2026 است. اولین محصول تاشوی آن‌ها یک آیپد/مک هیبریدی تاشو خواهد بود.

متاسفانه توصیف دقیق‌تری از این محصول نداریم. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این محصول تاشو اپل می‌تواند از نمایشگر داخلی تاشو 18.8 یا 20.3 اینچی استفاده کند.

این محصول باید در سه ماهه دوم سال 2026 یعنی جایی حدود بهار ۱۴۰۵ عرضه خواهد شد.

اگر منتظر یک آیفون تاشو هستید اما سال ۲۰۲۶ شما را دست خالی رها نمی‌کند. در همین گزارش، جف پو ادعا کرده است که آیفون دومین محصول تاشوی اپل است و در سال 2026 عرضه می‌شود. آیفون تاشو قرار است تا اواخر سال 2026 یعنی نهایتا تا زمستان ۱۴۰۵ عرضه شود.

طبق گزارش های قبلی، آیفون تاشو نه تنها باریک و سبک خواهد بود، بلکه چین و چروک نمایشگر را نیز به حداقل می رساند.

نظر شما چیست؟ منتظر محصول تاشوی اپل هستید؟‌ فکر می‌کنید ورود اپل به این دسته محصولات بتواند رونقی به آن بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)