حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 7 سامسونگ یک قابلیت را از چینی‌ها قرض می‌گیرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

هواوی با آپدیت رابط کاربری EMUI 12 ویژگی “پوشه‌های بزرگ” را ارائه کرد. این آپدیت سال ۲۰۲۲ و براساس اندروید ۱۳ ارائه شده بود. به لحاظ کارایی واقعا ویژگی مفیدی بود و کمی بعدتر در رابط‌کاربری‌های دیگر برند چینی مثل شیائومی و غیره نیز استفاده شد. حالا گزارشی داریم و می‌گوید به نظر می‌رسد که آپدیت One UI 7 سامسونگ این قابلیت را از چینی‌ها قرض می‌گیرد.

آپدیت One UI 7 سامسونگ

قابلیت “پوشه بزرگ” در برخی رابط کاربری‌ها قابل تنظیم است و می‌توانید به صورت‌های مختلفی آن را تنظیم کنید. مثلا می‌توانید مشخص کنید که همان ترکیب 2×2 را داشته باشد اما بدون ورود به پوشه بتوانید روی آیکون برنامه مورد نظر تپ کنید و مستقیما باز شود.

همچنین می‌توانید ترکیب 3×3 را داشته باشید که ۸ آیکون نسبتا بزرگ که با تپ کردن روی آن‌ها مستقیما وارد برنامه می‌شوید را داشته باشید. نهمین جایگاه نیز خالی است که وقتی رو آن بزنید وارد پوشه شوید و بقیه گزینه‌ها را ببینید.

سامسونگ تا کنون این قابلیت را نداشته و فقط پوشه‌های ساده را ارائه می‌کرد. آنطور که پیداست کره‌ای‌ها تصمیم دارند تا در آپدیت اندروید ۱۵ برای محصولات اندرویدی خود این ویژگی را اضافه کنند.

متاسفانه مشخص نیست که سامسونگ چه ویژگی‌ها و شخصی‌سازی‌هایی را برای این “پوشه بزرگ” در نظر می‌گیرد.

با این که ویژگی مذکور اصلا جدید یا نوآورانه نیست اما حضورش در آپدیت بعدی سامسونگ می‌تواند برای کاربران محصولات Galaxy این برند مفید واقع شود.

آپدیت One UI 7 سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

آپدیت One UI 7.0 احتمالا به صورت آزمایشی و تا آخر مرداد عرضه شود. سپس نسخه نهایی باید جایی در میانه‌های پاییز برای گزینه‌های اولیه لیست محصولات واجد شرایط عرضه شود. انتشار این به روزرسانی برای کل لیست محصولات واجد شرایط تا اواخر زمستان سال جاری زمان ببرد.

شما منتظر آپدیت جدید سامسونگ هستید؟ این ویژگی چقدر برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)