حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های آیفون 16 پرو اپل را ببینید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

افشاگر Sonny Dickson پس از افشای طراحی و رنگ‌بندی آیفون 16 اپل، به‌تازگی با یک تصویر جدید از نمونه‌های ساختگی مدل پرو آیفون‌های آینده اپل بازگشته است که رنگ های آیفون 16 پرو شامل سه رنگ سفید تیتانیومی، تیتانیومی طبیعی و مشکی تیتانیومی به‌ظاهر تیره‌تر در مقایسه با رنگی به همین نام در مدل‌های آیفون 15 پرو فعلی را نشان می‌دهد.

رنگ های آیفون 16 پرو اپل

به‌گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا تیتانیوم طبیعی و رنگ رز یا رزگلد که جایگزین تیتانیوم آبی می‌شود، عرضه شود.

در تصویر فاش‌شده امروز، نسخه‌های سفید، مشکی و خاکستری نمایش داده می‌شوند، اما هیچ نشانه‌ای از رنگ رزگلد که اخیراً توسط یکی از افشاگران دیگر به‌عنوان رنگی شبیه به برنز توصیف شده است، وجود ندارد. اپل سال گذشته رنگ طلایی را در سری آیفون 15 قرار نداد، بنابراین یک رنگ مشابه می‌تواند باعث افزایش تقاضای گوشی‌های جدید شود.

رنگ های آیفون 16 پرو

رنگ های آیفون 16 پرو

یکی از شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل از یک فرآیند بهبودیافته برای تکمیل و رنگ‌آمیزی تیتانیوم استفاده می‌کند که ظاهری براق‌تر از روکش آلومینیومی مدل‌های آیفون 15 پرو خواهد داشت. روکش براق می‌تواند بسیار شبیه فولاد ضدزنگی باشد که اپل در سال‌های گذشته استفاده می‌کرد، اما در برابر خراش مقاوم‌تر خواهد بود.

ما درواقع هنوز نام رسمی رنگ‌ها را نمی‌دانیم، اما اپل ممکن است از برند رنگی تیتانیوم که برای مدل‌های آیفون 15 پرو استفاده کرده است، بار دیگر استفاده کند. نسل بعدی آیفون 16 قرار است در اواسط شهریورماه به‌صورت رسمی معرفی شود، بنابراین به‌زودی از جزئیات بیشتر پیرامون این گوشی‌ها مطمئین خواهیم شد.

نظر شما درباره رنگ‌های سری آیفون 16 پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی