حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام تغییرات جدید One UI 7 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

انتظار می‌رفت سامسونگ هفته گذشته آپدیت One UI 7 را منتشر کند، اما این اتفاق نیفتاد. چندی بعد گزارش شد که این شرکت انتشار آپدیت جدید را به تأخیر انداخته است و به‌روزرسانی بتای One UI 7 احتمالاً اواخر این ماه منتشر خواهد شد. حال پیش از انتشار، یک افشاگری گسترده بسیاری از تغییرات و ویژگی‌های جدید آپدیت One UI 7 سامسونگ را فاش می‌کند.

تمام تغییرات جدید One UI 7 سامسونگ

افشاگر معتبر Ice Universe به‌تازگی لیستی از برخی ویژگی‌های One UI 7.0 را منتشر کرده است. به گفته وی، One UI 7.0 دارای آیکون‌های برنامه جدید، یک رابط پس‌زمینه جدید و یک منطقه کنترل جدید در پایین صفحه قفل است. همچنین به‌نظر می‌رسد میانبرهای صفحه قفل آیکون‌های بزرگتری دارند.

او همچنین ادعا می‌کند که در صورت تمایل کاربر می‌توان قسمت اعلان‌ها و پنل تنظیمات سریع را با یکدیگر ادغام کرد. این صفحات همچنین می‌توانند مستقل بمانند (شبیه به One UI 6). ظاهراً انیمیشنی به شکل قرص وجود دارد که می‌تواند فعالیت‌های درحال انجام را از برخی اپلیکیشن‌ها نمایش دهد. One UI 7.0 در حین باز کردن قفل صفحه‌نمایش دستگاه، انیمیشن جدیدی را نیز معرفی می‌کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ انیمیشن‌هایی را اضافه کرده است که می‌تواند توسط کاربر قطع شود (مانند باز کردن یک برنامه از صفحه اصلی اما متوقف کردن آن با کلیک کردن روی صفحه اصلی). علاوه‌بر این، گفته می‌شود که این شرکت انیمیشن‌های باز و بسته شدن اپلیکیشن‌ها را بهبود بخشیده است. One UI 7.0 همچنین یک آیکون باتری جدید و یک انیمیشن شارژ به شکل نوار را به‌همراه دارد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ چندین ویجت جدید در اندازه‌های مختلف برای صفحه اصلی و صفحه قفل اضافه کرده است. افشاگر مذکور همچنین ادعا می‌کند که One UI 7.0 از پوشه‌های برنامه‌های بزرگ در صفحه اصلی پشتیبانی می‌کند.

تمام تغییرات جدید One UI 7 سامسونگ

تمام تغییرات جدید One UI 7 سامسونگ

Ice Universe همچنین تأیید کرد که One UI 7.0 شامل یک اپلیکیشن دوربین کاملاً بازطراحی‌شده است. طبق گزارش‌ها، نسخه جدید One UI از ارسال و دریافت پیامک با استفاده از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد انیمیشن‌های جدیدی برای پاپ‌آپ‌های اعلان‌ها و بسته شدن انیمیشن‌ها وجود دارد.

لیست کامل تغییرات و ویژگی‌های فاش‌شده One UI 7 شامل موارد زیر است:

آیکون‌های جدید اپلیکیشن‌های سیستمی

رابط پس‌زمینه جدید

یک منطقه کنترل جدید در پایین صفحه قفل

تنظیم اندازه آیکون‌های میانبر در گوشه‌های چپ و راست صفحه قفل

نوار میانبر کشویی و اعلان را می‌توان مستقل/ادغام کرد

رابط کاربری جدید کپسولی‌شکل در گوشه سمت چپ بالای نوار اعلان که می‌تواند برنامه‌های بیشتری را نمایش دهد

بهینه‌سازی انیمیشن باز و بسته شدن برنامه‌ها

آیکون باتری جدید و نوار انیمیشن شارژ

رابط کاربری جدید دوربین

پشتیبانی از پیام‌های SMS 5G اضافه شده است

انیمیشن‌های پاپ‌آپ اعلان‌های جدید و انیمیشن‌های بسته شدن

انیمیشن باز کردن قفل جدید

لمس دکمه جدید و انیمیشن بازگشت صفحه

بسیاری از ویجت‌های جدید صفحه اصلی در اندازه‌های مختلف

ویجت‌های صفحه قفل بیشتر

پوشه‌های بزرگ در صفحه اصلی

سامسونگ احتمالاً One UI 7.0 Beta را برای سری گلکسی S24 تا پایان ماه جاری منتشر خواهد کرد. نسخه بتا می‌تواند در چین، آلمان، هند، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات‌متحده در دسترس باشد. بااین‌حال، برنامه‌های این شرکت می‌تواند تغییر کند، بنابراین درحال‌حاضر نمی‌توان به‌طور قطع چیزی گفت.

نظر شما درباره تغییرات جدید One UI 7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی