حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تکنو Camon 30S Pro با تراشه Helio G100 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو

برند تکنو به‌تازگی و در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود با نام Camon 30S Pro رونمایی کرده است. آخرین محصول اضافه‌شده به خانواده Camon 30 همچنین اولین گوشی هوشمند Tecno با فناوری شارژ بی‌سیم و اولین گوشی دنیا با تراشه Helio G100 مدیاتک است.

گوشی تکنو Camon 30S Pro

تکنو Camon 30S Pro را به چیپست جدید Mediatek Helio G100 مجهز کرده است. درحال‌حاضر هنوز اطلاعات زیادی در مورد این تراشه وجود ندارد. ما فقط می‌دانیم که این یک تراشه 6 نانومتری با عملکرد 7 درصد بهتر نسبت‌به نسل گذشته خود است.

این تراشه دارای فناوری CA 2.0 (Carrier-Aggregate) نیز می‌باشد که به داده‌های downlink اجازه می‌دهد تا به 300 مگابیت برسند و تکنو آن را 4.5G می‌نامد، اما واقعیت این است که هیچ پشتیبانی از شبکه 5G در این گوشی وجود ندارد. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه نیز 256 گیگابایت است، درحالی‌که رم 8 گیگابایتی آن را می‌توان به‌صورت مجازی تا 16 گیگابایت افزایش داد.

Camon 30S Pro دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز است. یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با AF ردیابی چشم نیز در داخل سوراخ نمایشگر تکی دستگاه وجود دارد.

دوربین اصلی در پشت دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX896 است که اندازه 1/1.56 اینچی با اندازه پیکسل 1um و OIS دارد. درکنار آن، شاهد استفاده از یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی هستیم.

داخل گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی قرار دارد که از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم نیز 20 وات است و دارای یک قاب مغناطیسی خاص می‌باشد که به پد شارژ Tecno اجازه می‌دهد تا به‌صورت صحیح روی سیم‌پیچ بچسبد. این تلفن همچنین می‌تواند بر روی شارژرهای غیر مغناطیسی معمولی از تولیدکنندگان شخص ثالث نیز کار کند.

Tecno سه حالت شارژ را برای سه حالت مختلف، بسته به تقاضای کاربر ارائه می‌کند؛ Hyper Charge (سریع‌ترین)، Smart Charge و Low Temp Charge. گوشی Camon 30S Pro همچنین دارای گواهی IP53 مقاومت جزئی دربرابر آب و گردوغبار است.

گوشی تکنو Camon 30S Pro

گوشی تکنو Camon 30S Pro

Tecno Camon 30S Pro دارای رادیو NFC و FM است و همچنین دارای از یک فرستنده IR بهره می‌برد که وسایل قدیمی را کنترل می‌کند. همچنین یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر وجود دارد. سیستم‌عامل اندروید 14 با HIOS در این گوشی اجرا می‌شود.

این دستگاه دارای بدنه نازک 7.75 میلی‌متری است و در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. Tecno هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن Camon 30S Pro در این مرحله فاش نکرده است.

نظر شما درباره گوشی تکنو Camon 30S Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی