حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل 9 احتمالاً با اندروید 14 به‌جای اندروید 15 عرضه خواهد شد!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴، شایعات، گوگل

گوگل به‌آرامی در هر مرحله از جدول زمانی Android 15 خود پیش می‌رود و پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان و نسخه‌های بتا را منتشر می‌کند. به این ترتیب، دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم اندروید 15 به‌همراه سری Pixel 9 آماده نخواهد شد؛ اما یک گزارش جدید این تصور را زیر سؤال می‌برد. درکمال‌تعجب، گفته می‌شود که سری پیکسل 9 آینده گوگل احتمالاً برای اولین بار با نسخه قبلی سیستم‌عامل اندروید (Android 14) به‌جای نسخه جدید عرضه خواهد شد.

عرضه پیکسل 9 با اندروید 14

به گزارش Android Headlines، گوگل درحال آماده شدن برای انجام کاری عجیب برای عرضه سری پیکسل 9 است. این رسانه ادعا می‌کند که نسل بعدی پرچمداران این شرکت به‌جای اندروید 15 با اندروید 14 عرضه خواهند شد. اگر این شایعه درست باشد، اولین باری است که گوگل گوشی پرچمدار جدید خود را با نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌کند.

سری پیکسل 9 قرار است در 13 آگوست/23 مرداد در رویداد Made by Google معرفی شوند. این گزارش سعی دارد با بیان اینکه نسخه پایدار اندروید 15 در زمانی بین اول آگوست تا پایان اکتبر (اواخر مرداد تا اوایل مهر) منتشر خواهد شد، ادعاهای خود را تأیید کند.

عرضه پیکسل 9 با اندروید 14

عرضه پیکسل 9 با اندروید 14

البته این نشریه تجربه انتشار خبرهای غیرواقعی را نیز در کارنامه خود دارد. در اوایل سال جاری، این رسانه ادعایی مبنی‌بر حذف گوشی گلکسی اس 25 پلاس از این خانواده توسط سامسونگ را پس گرفت زیرا شماره مدل آن در پایگاه داده IMEI به‌همراه مدل پایه و اولترا ظاهر نشده بود. از طرف دیگر، باید توجه داشت که گوگل امسال گوشی‌های پرچمدار خود را حدود 1.5 ماه زودتر از سال‌های گذشته رونمایی می‌کند، بنابراین این گزارش می‌تواند درست نیز باشد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه اولیه سری پیکسل 9، گوگل را مجبور به اتخاذ این رویکرد کرده باشد.

نظر شما درباره عرضه نسل جدید گوشی پیکسل گوگل با نسخه قدیمی اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی