حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ: گلکسی اس 25 به بهترین دوربین و نمایشگر در نوع خود مجهز خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سری گلکسی اس 24 درحال‌حاضر فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند، اما سامسونگ سخت درحال کار روی پرچمداران آینده سری گلکسی اس 25 خود است. ما پیش از این شاهد برخی اطلاعات فاش‌شده در مورد این گوشی‌ها بودیم. امروز اما، معاون بخش موبایل سامسونگ به‌صورت رسمی تأیید کرد که Galaxy S25 به برترین نمایشگر و دوربین مجهز خواهد شد.

گلکسی اس 25 سامسونگ

دانیل آرائوجو، معاون بخش موبایل سامسونگ (MX)، وعده ارتقای قابل‌توجه گلکسی S25 را داده است:

«در مورد سؤال دوم شما، ما به‌طور مداوم سخت‌افزار سری S خود را ارتقا داده‌ایم تا تجربیات پیشرو در صنعت را به مشتریان ارائه کنیم و همچنان به بهبود تجربیات کلیدی و همچنین ارتقاء سخت‌افزار ادامه می‌دهیم تا بتوانیم عملکردی عالی ارائه دهیم. مخصوصاً برای مشخصات دوربین و نمایشگر، جایی که ما پیشرو بوده‌ایم، S25 در زمان عرضه نیز دارای ارتقاء سطح بالایی خواهد بود. همچنین درحال آماده‌سازی بهترین APها و حافظه‌های صنعتی برای تقویت عملکرد هوش مصنوعی و ارائه یک تجربه عالی کلی هستیم.»

مدیر اجرایی به ارتقاء دوربین و نمایشگر خاصی اشاره نکرده است. بااین‌حال، جدیدترین افشاگری‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس 25 اولترا یک دوربین 50 مگاپیکسلی 3x خواهد داشت که ازنظر تئوری یک ارتقاء بزرگ نسبت‌به سنسور 10 مگاپیکسلی 3x در اس 24 اولترا است. امیدواریم گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس نیز شاهد ارتقای سخت‌افزاری قابل‌توجهی باشند، به‌خصوص با توجه به اینکه سری اس 24 از سخت‌افزار دوربین یکسان از سال 2022 استفاده می‌کنند.

گلکسی اس 25 سامسونگ

گلکسی اس 25 سامسونگ

Araujo همچنین به‌طور گسترده به برنامه‌های آینده هوش مصنوعی موبایل سامسونگ اشاره کرد:

«با نگاه به جلو، ما انتظار داریم که بتوانیم زمینه مکالمات را درک کنیم و یک مکالمه و تجربه طبیعی را در دستگاه‌های خود ارائه دهیم. برای دستیابی به این هدف، ضمن توسعه بیشتر فناوری‌های هوش مصنوعی، مشارکت‌ها و همکاری‌ها را تقویت خواهیم کرد.»

این بیانیه چند هفته پس از آن بیان شد که سامسونگ خرید استارت‌آپ انگلیسی Oxford Semantic Technologies را که متخصص در فناوری نمودار دانش است، اعلام کرد.

در ترکیب با فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه، مانند فناوری سری گلکسی اس 24 سامسونگ، فناوری نمودار دانش شخصی تجربیات کاربر فوق‌العاده شخصی را تسهیل می‌کند و درعین‌حال اطمینان می‌دهد که داده‌های شخصی حساس در دستگاه امن باقی می‌مانند. این شرکت در آن زمان توضیح داد که این در تمام محصولات سامسونگ قابل اجرا خواهد بود و فراتر از دستگاه‌های تلفن همراه، به تلویزیون‌ها و لوازم‌خانگی نیز گسترش می‌یابد.

نظر شما درباره ارتقای سخت‌افزاری سری گلکسی اس 25 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی