حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید و رنگ های آیفون ۱۶ اپل را ببینید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

با این که به نظر می‌رسد اپل به ماهیت کلی طراحی آیفون‌های پرو همچنان معتقد بوده و نمی‌خواهد پس از ۶ سال از ارائه این طراحی با آیفون ۱۱ پرو، تغییر بزرگی در آن ایجاد کند؛ اما احتمالا مدل پایه تغییر طراحی خواهد داشت. اپل با iPhone 16 تصمیم دارد تا جزیره دوربین را تغییر دهد. بیاید با هم طراحی جدید و رنگ های آیفون ۱۶ اپل را ببینیم.

رنگ های آیفون ۱۶ اپل

طبق شایعات متعدد، iPhone 16 دارای جزیره دوربین بازطراحی شده با ۲ دوربین که روی هم به صورت عمودی قرار می‌گیرند، خواهد بود. در حقیقت این طراحی مقداری مشابه با آیفون X یا Xs به نظر می‌رسد.

به تازگی تصویر جدیدی منتشر شده و ماکت‌های آیفون 16 را با آن طراحی جدید، در کنار رنگ‌بندی احتمالی برای امسال نشان می‌دهد.

شاید فکر کنیم که این تغییر طراحی موقعیت دوربین‌ها بیشتر به دلیل تنوع ظاهری باشد. با این حال انتظار می‌رود این تغییر طراحی، پشتیبانی از ضبط ویدیوی فضایی (Spatial Video) را برای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را ممکن کند، ویژگی که در حال حاضر منحصر به آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس است.

رنگ های آیفون ۱۶

رنگ های آیفون ۱۶

بد نیست بدانید که اپل پیش‌تر چیدمان سه لنز دوربین آیفون 15 پرو را تغییر داد و موقعیت لنزهای تله فوتو و فوق‌عریض را برای پشتیبانی از فیلم‌برداری فضایی جابه‌جا کرد.

همچنین در تصویر بالا می‌توانید رنگ‌بندی احتمالی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را که قبلا هم گزارش شده بود، ببینید. این رنگ‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

۱- آبی

۲- صورتی

۳- سبز

۴- سفید

۵- مشکی

در شایعات دیگر پیرامون iPhone 16 و iPhone 16 Plus باید گفت که احتمالا تراشه اپل A18 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم در این محصول استفاده شود. همچنین دکمه مخصوص عکاسی به لبه سمت راست آن اضافه خواهد شد و البته Action Button به مانند مدل‌های پرو سال گذشته، فشاری خواهد بود.

زمان احتمالی معرفی آیفون ۱۶ اپل برای شهریور ۱۴۰۳ حدس زده می‌شود. نظر شما درباره طراحی جدید iPhone 16 و رنگ‌بندی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)