حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت شیائومی ۱۵ پرو با وجود باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مشابه نسل قبل است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی ادعا کرده که شیائومی ۱۵ پرو با وجود باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری، اما ضخامتی مشابه نسل قبل خواهد داشت.

شیائومی ۱۵ پرو ضخامت ۸.۵ میلی‌متری دارد 

شیائومی در حال کار بر روی گوشی های سری Xiaomi 15 است. انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو به اسنپدراگون ۸ نسل ۴، تراشه پرچمدار آینده کوالکام، مجهز شوند. این دو تلفن هوشمند احتمالاً در اکتبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. Digital Chat Station، اطلاعاتی را درباره ضخامت، وزن و ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته است.

پست Digital Chat Station

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، Xiaomi 15 Pro ضخامت ۸.۵ میلی‌متری و وزن حدود ۲۲۰ گرم خواهد داشت. برای مقایسه، Xiaomi 14 Pro نیز ضخامت ۸.۵ میلی‌متری داشت و وزن آن ۲۲۳ گرم بود. در حقیقت، این تلفن هوشمند آینده شیائومی با حفظ ضخامت یکسان، باتری بسیار پرظرفیت‌تری دارد. شیائومی ۱۴ پرو از باتری ۴,۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

طبق گزارشات دیگر، شیائومی ۱۵ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با انحنای بسیار کم (میکرو) در هر چهار طرف خواهد بود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند وضوح 2K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS عرضه خواهد شد. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای Xiaomi 15 Pro از سنسور OmniVision OV50K و فناوری دیافراگم متغیر f/1.4-f/2.5 برخوردار است. دوربین اولتراواید هم وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله‌فوتو از سنسور های سری IMX8 سونی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل استفاده خواهد شد. دوربین تله‌فوتو این گوشی پرچمدار آینده شیائومی، توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

شیائومی 15 اولترا به نمایشگر OLED دو لایه، باتری 6000mAh و 24GB رم مجهز خواهد شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi 15 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی