حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده ویوو X200 با نمایشگر چهار لبه خمیده را ببینید + جزئیات نمایشگر، دوربین و باتری

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

انتظار می‌رود ویوو در انتهای سال جاری میلادی از گوشی‌های هوشمند X200 و X200 پرو خود رونمایی کند. تاکنون برخی جزئیات پیرامون تراشه و دوربین این گوشی‌ها فاش شده است. امروز اما، تصویر زنده ویوو X200 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که طراحی پنل‌های عقب و جلوی مدرن گوشی با چهار لبه خمیده و حاشیه نمایشگر باریک را نشان می‌دهد. همچنین برخی مشخصات این دستگاه شامل نمایشگر، دوربین و باتری آن نیز در گزارش جداگانه‌ای فاش شده است.

تصویر زنده ویوو X200

تصاویر فاش‌شده یک مدل اولیه از Vivo X200 را نشان می‌دهد که طراحی در پنل پشتی با مدل Vivo X100 سال گذشته مطابقت دارد. برای یادآوری، پنل 6.78 اینچی Vivo X100 دارای لبه‌های خمیده در سمت راست و چپ بود. بااین‌حال، X200 مطابق با سایر گوشی‌های پرچمدار چینی از برندهای دیگر، ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته و با نمایشگر چهار لبه خمیده عرضه می‌شود.

تصویر زنده ویوو X200

تصویر زنده ویوو X200

گزارش‌ها تاکنون ادعا کرده‌اند که Vivo X200 به یک پنل 6.4 یا 6.5 اینچی OLED با وضوح 1.5K، رفرش‌ریت 120 هرتز، نسبت تصویر نزدیک به 19.5:9 و حسگر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

تصاویر Vivo X200 همچنین نشان می‌دهد که فریم این گوشی اکنون کاملاً تخت است. در پایین دستگاه نیز یک اسلات سیم‌کارت، یک سوراخ میکروفون، یک پورت USB-C و سوراخ‌های بلندگو دیده می‌شود.

در پشت، Vivo X200 دارای یک ماژول دوربین برجسته با یک واحد فلاش LED عمودی می‌باشد که در گوشه سمت راست بالا قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، X200 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با OIS، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای تراشه تصویربرداری V4 برای تجربه عکاسی بهتر باشد.

انتظار می‌رود X200 دارای چیپست پرچمدار نسل بعدی Dimensity 9400 مدیاتک باشد. بااین‌حال، شایعات هنوز اطلاعاتی در مورد رم و حافظه آن فاش نکرده‌اند. تا آنجا که به باتری مربوط می‌شود، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک باتری با چگالی بالا است که نشان می‌دهد ظرفیت آن از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی X100 بیشتر خواهد بود و گمانه‌زنی‌ها به ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت اشاره دارد.

انتظار می‌رود سری Vivo X200 در ماه اکتبر معرفی شود. ما شما را درجریان هرگونه اطلاعات جدید پیرامون این گوشی‌های پرچمدار قرار خواهیم داد.

نظر شما درباره تصویر زنده Vivo X200 و مشخصات این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی