حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 25 اولترا سرانجام به 16 گیگابایت رم مجهز خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک افشاگری جدید پیرامون پرچمداران آینده سامسونگ بیان می‌کند که تمامی اعضای این سری به حافظه رم ارتقایافته مجهز خواهند شد. بدین‌ترتیب، گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس ظاهراً با همان 12 گیگابایت حافظه رم در بالاترین نسخه خود ارائه می‌شوند، درحالی‌که گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند حداکثر 16 گیگابایت رم داشته باشد.

گلکسی اس 25 اولترا با 16 گیگابایت رم

افشاگر معروف Ice Universe پیش از این اعلام کرده بود که سامسونگ برنامه‌ای برای ارتقای رم سری گلکسی S25 ندارد. درحالی‌که این گزارش هنوز می‌تواند برای گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس صادق باشد، گلکسی اس 25 اولترا سرانجام پس از چند سال ارتقای رم اساسی دریافت می‌کند.

گلکسی اس 25 اولترا با 16 گیگابایت رم

گلکسی اس 25 اولترا با 16 گیگابایت رم

در یک پست در شبکه اجتماعی X، این افشاگر بیان کرد که Galaxy S25 Ultra می‌تواند تا 16 گیگابایت حافظه را در نسخه‌های با مشخصات بالای خود ارائه دهد که آن را به اولین گوشی پس از گلکسی اس 21 اولترا تبدیل می‌کند که این میزان رم دارد.

برخلاف گلکسی اس 21 اولترا که حدود چهار سال از عمر آن می‌گذرد، پرچمدار 2025 سامسونگ همچنین با حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی نیز ارائه می‌شود. اینکه آیا گوشی‌های سری گلکسی اس 25 سامسونگ از حافظه رم سریع 10.7 گیگابیت‌برثانیه LPDDR5X این برند استفاده می‌کند یا خیر، هنوز مشخص نیست.

با توجه به اینکه سامسونگ در سال‌های گذشته به استفاده از حافظه رم با ظرفیت بالا چراغ سبز نشان نداده است، تنها دلیل قابل‌قبول برای افزایش حافظه موردنیاز در مدل‌های آینده می‌تواند ناشی از هوش مصنوعی روی دستگاه (Google Gemini Nano 2) باشد که به حافظه رم بالا نیاز دارد.

سایر ارتقاهای این خانواده شامل سنسورهای دوربین جدید در گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس و احتمالاً یک تراشه مدیاتک Dimensity است. گلکسی اس 25 اولترا همچنین می‌تواند شاسی بازطراحی‌شده و برخی ارتقاهای مرتبط با دوربین را نیز دریافت کند. متأسفانه، به‌نظر نمی‌رسد ارتقای باتری در برنامه امسال سامسونگ برای پرچمداران خود باشد.

نظر شما درباره Galaxy S25 Ultra با 16 گیگابایت رم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی