حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ریلمی واچ S2 با نمایشگر 1.43 اینچی و قابلیت مکالمه معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند

برند ریلمی امروز از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام رسمی Realme Watch S2 و شعار «هوش مصنوعی را بپوشید» رونمایی کرد. ساعت هوشمند ریلمی واچ S2 دارای نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با روشنایی 600 نیت، بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ و بیش از 150 واچ‌فیس است.

ساعت هوشمند ریلمی واچ S2

ساعت هوشمند Watch S2 دارای یک موتور Super AI برای دستورات صوتی و پرس‌وجوهای مبتنی‌بر متن ازطریق برنامه realme Link است که توسط ChatGPT 3.5 پشتیبانی می‌شود. این ساعت همچنین دارای یک Smartwatch Face Engine است که با استفاده از فناوری تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی، واچ‌فیس‌های شخصی‌سازی‌شده را تولید می‌کند.

ساعت هوشمند ریلمی واچ S2

ساعت هوشمند ریلمی واچ S2

ویژگی‌های پایش سلامت شامل ردیابی ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، پایش ۲۴ ساعته خواب، ردیابی سلامت زنان و ردیابی فعالیت روزانه، با بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی و تشخیص خودکار فعالیت در این ساعت موجود است.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از رابط کاربری واضح با انیمیشن‌های روان، قابلیت تماس ازطریق بلوتوث، فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی برای پخش موسیقی، هشدارهای پیام ایموجی، کنترل‌های موسیقی، یادآوری رویدادها، شاتر دوربین از راه دور و پشتیبانی از اپلیکیشن realme Link.

ریلمی Watch S2 عمر باتری 20 روزه را با یک بار شارژ با باتری 380 میلی‌آمپرساعتی در حالت استاندارد ارائه می‌دهد. این ساعت همچنین دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گردوغبار و آب بوده و تست‌های دوام مختلفی را پشت سر گذاشته است.

ریلمی می گوید که Watch 2 می‌تواند دمای 40- درجه سانتی‌گراد تا 70+ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و دارای سختی صفحه‌نمایش 7H است.

ساعت هوشمند Realme Watch S2 قیمتی معادل 4999 روپیه (حدود 60 دلار) برای انواع مشکی و نقره‌ای 5299 روپیه (حدود 63 دلار) برای مدل خاکستری شیک‌تر خود دارد. این ساعت همچنین دارای دو گزینه بند است: فولاد بامبو و مچ بند سیلیکونی.

نظر شما درباره ساعت هوشمند Realme Watch S2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی