حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزارهای One UI 7 سامسونگ با ظاهر جدید درحال انتشار هستند + لینک دانلود اپلیکیشن اینترنت و ساعت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

آپدیت One UI 7 سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده، اما تعدادی از برنامه های نسخه بعدی One UI این شرکت با ظاهر جدید به بیرون درز کرده است. پس از افشای اپلیکیشن ساعت، اکنون اپلیکیشن اینترنت سامسونگ با آیکون جدید One UI 7 منتشر شده است.

برنامه های One UI 7 سامسونگ

اپلیکیشن اینترنت One UI 7 سامسونگ با شماره نسخه 26.0.8.1 قابل مشاهده است. مانند بسیاری دیگر از برنامه‌های سامسونگ، اپلیکیشن اینترنت نیز آیکون جدیدی دریافت کرده است. همچنین ممکن است برخی از ویژگی‌های جدید را نیز دریافت کند، زیرا نسخه اصلی آن (از v25.x.x.x تا v26.x.x.x)، همراه با چند پیشرفت در عملکرد همراه است.

برنامه های One UI 7 سامسونگ

برنامه های One UI 7 سامسونگ

بااین‌حال، درحال‌حاضر هیچ لیست رسمی از ویژگی‌ها یا تغییرات وجود ندارد و در مدت کوتاهی که نسخه جدید کار کردیم، هیچ چیز قابل‌توجهی متوجه نشدیم. اما با توجه به اینکه نسخه رسمی بتای One UI 7 و برنامه‌های آن تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود، باید به‌زودی جزئیات بیشتری از این اپلیکیشن دریافت کنیم.

تغییرات در برنامه ساعت با One UI 7 نیز بیشتر جنبه بصری دارد. آیکون این برنامه اکنون به‌روز شده است و تب‌های مختلف داخل برنامه (ساعت، ساعت جهانی، تایمر و کرونومتر) اکنون آیکونی درکنار نام خود دارند.

مانند برنامه ساعت، برنامه اینترنت نیز به‌صورت نسخه رسمی توسط سامسونگ منتشر نشده است، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید، احتیاط کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی این لینک و باز کردن آن ازطریق My Files یا برنامه مدیریت فایل دیگری در دستگاه‌های گلکسی دارای One UI 6.1 و بالاتر خود، برنامه اینترنت فاش‌شده سامسونگ را دانلود کنید.

می توانید فایل نصب برنامه ساعت را نیز از این لینک دانلود کنید. سپس می‌توانید آن را ازطریق یک برنامه مدیریت فایل روی دستگاه‌های گلکسی دارای One UI 6.1 و بالاتر نصب کنید.

با‌این‌حال، از آنجایی که این نسخه اولیه برنامه است، ممکن است اشکالاتی داشته باشد. همچنین اگر تصمیم به حذف آن داشته باشید، اپلیکیشن ساعت به‌طور کامل از دستگاه شما حذف خواهد شد و باید دوباره آن را از پلی استور دانلود کنید. این منجر به بازنشانی همه آلارم‌ها و سایر سفارشی‌سازی‌های شما در اپلیکیشن می‌شود.

نظر شما درباره آپدیت جدید برنامه‌های سامسونگ پیش از انتشار رسمی One UI 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی