حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار Apple Intelligence تا آپدیت iOS 18.1 در مهرماه به تأخیر خواهد افتاد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، هوش مصنوعی

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می‌دهد که انتشار هوش مصنوعی Apple Intelligence با تأخیر یک ماهه مواجه خواهد شد تا به اپل فرصت بیشتری برای رفع اشکالات آن بدهد.

انتشار Apple Intelligence

به گفته افرادی که از برنامه‌های اپل آگاهی دارند، این شرکت اکنون قصد دارد در ماه اکتبر Apple Intelligence را منتشر کند که چند هفته پس از iOS 18 ،iPadOS 18 و macOS Sequoia است. این بدان معناست که Apple Intelligence اکنون به‌طور مؤثر از تاریخ ارائه اولیه خود فاصله می‌گیرد. دلیل این تأخیر نگرانی در مورد پایداری ویژگی‌های Apple Intelligence و نیاز توسعه‌دهندگان به زمان تست کافی است.

بااین‌حال، Apple Intelligence همچنان برای اولین بار در هفته آینده با اولین نسخه بتا iOS 18.1 و iPadOS 18.1 در دسترس توسعه‌دهندگان نرم‌افزار قرار خواهد گرفت که بسیار غیرعادی خواهد بود زیرا این شرکت معمولاً پیش‌نمایش به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بعدی خود را پیش از منتشرشدن اولین نسخه آن ارائه نمی‌کند.

انتشار Apple Intelligence

انتشار Apple Intelligence

گورمن خاطرنشان می‌کند که استراتژی جدید برای Apple Intelligence به این معنی است که سری آیفون 16 احتمالاً بدون ویژگی‌های Apple Intelligence عرضه می‌شوند و برای دریافت این ویژگی در آینده به آپدیت نرم‌افزاری نیاز دارند. همچنین گفته می‌شود که اپل قصد دارد توسعه iOS 18.0 را تا پایان ماه جولای تکمیل کند.

حتی زمانی که Apple Intelligence با iOS 18.1 ،iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 منتشر شود، جنبه‌هایی مانند نسخه جدید سیری که از داده‌های روی دستگاه برای پاسخ به سؤالات استفاده می‌کند و آنچه را که روی صفحه‌نمایش کاربر است را درک می‌کند، ارائه نخواهد شد و انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در نیمه اول سال 2025 در دسترس قرار گیرند.

نظر شما درباره تأخیر در انتشار هوش مصنوعی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی