حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بررسی گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال گوگل را قبل معرفی رسمی تماشا کنید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

هنوز تا ۲۳ مرداد و رویداد رسمی معرفی سری Pixel 9 گوگل فاصله زیادی داریم. با این حال هیچ‌چیز مانع از آن نمی‌شود که محصولات جدید این شرکت به صورت مکرر لو نروند! شدت درز اطلاعات یا بهتر بگویم، درز محصول (!) به شکلی است که همین حالا می‌توانید ویدئو بررسی گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال گوگل را قبل معرفی رسمی تماشا کنید.

ویدئو بررسی گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال

پیکسل ۹ پرو ایکس ال

پیکسل ۹ پرو ایکس ال

ویدئو طولانی ۴۵ دقیقه‌ای که به تازگی لو رفته است، به ما نگاه خوبی درباره طراحی Pixel 9 Pro XL می‌دهد، اگرچه به نظر می‌رسد یک نمونه اولیه غیرنهایی باشد.

این که محصول مورد نظر یک نمونه غیرنهایی است را می توان از طرح هندسی حک شده در زیر لوگو “G” روی قاب پشت متوجه شد. علاوه بر این در کل ویدئو این دستگاه روشن نمی‌شود.

با این حال، این ویدیو نمای خوبی از طراحی فیزیکی دستگاه ارائه می دهد. اما بقیه ویدیو عمدتاً شایعات منتشر شده را مورد بحث قرار می دهد. به عنوان مثال، Pixel 9 Pro XL قبلاً در دست دیده شده است و با مدل های پرچمدار فعلی مانند Pixel 8 Pro و Galaxy S24 Ultra مقایسه شده است.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم:

 

 

اگر در مورد مشخصات شایعه شده بخواهیم صحبت کنیم، باید بگویم که انتظار می رود Pixel 9 Pro XL دارای تراشه نسل جدید گوگل یعنی Tensor G4 باشد. این تراشه با ۱۶ گیگابایت رم همراه است و خیلی عجیب که حداقل حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت عنوان می‌شود.

همچنین ممکن است صفحه نمایش 6.8 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتزی و وضوح تصویر QHD+ باشد.

در بخش دوربین، سری پیکسل قابلیت‌های پردازش تصویر چشمگیری را ارائه می‌دهد و شایعه شده که دوربین Pixel 9 Pro XL به این روند ادامه می‌دهد. ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی برای قابلیت‌های زوم پیشرفته باشد. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی انتظار می رود.

نظر شما چیست؟ منتظر Pixel 9 Pro XL هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)