حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر پیکسل ۹ ساخت سامسونگ بوده و از گلکسی S24 هم روشن‌تر خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

آنطور که پیداست، گوگل برای تامین نمایشگر Pixel 9 (احتمالا کل خانواده) به سامسونگ تکیه کرده است. حال گزارشی غیررسمی به ما می‌گوید که نمایشگر پیکسل ۹ ساخت سامسونگ خواهد بود و حتی از گلکسی S24 هم روشن‌تر است!

روشنایی نمایشگر پیکسل ۹

گوشی هوشمند پرچمدار فعلی سامسونگ (در مدل‌های غیرتاشو) گلکسی اس ۲۴ اولترا بوده که دارای پنل سری M13 این شرکت است. به گفته این شرکت، حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود که از دو رقیب اصلی آن یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ پرو به ترتیب با ۲۰۰۰ و ۲۴۰۰ نیت روشن‌تر است.

با این حال، وقتی به روشنایی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra در هنگام تماشای محتوای HDR نگاه می کنید، بسیار کمتر از روشنایی رقبای خود است. حداکثر روشنایی HDR گلکسی اس ۲۴ اولترا در پنجره سفید 10 درصد، 1159 نیت است. در حالی که آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو به ترتیب 1567 نیت و 1467 نیت هستند.

نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا در این زمینه به خوبی رقبای خود عمل نمی کند، نه به این دلیل که صفحه نمایش به اندازه کافی توانایی ندارد، بلکه به این دلیل که روشنایی تطبیقی ​​گوشی مانع از آن می شود. در هر صورت، گلکسی اس 24 اولترا در زمینه حداکثر روشنایی HDR از رقیب خود عقب‌تر است.

این مایه شرمساری است زیرا سامسونگ پنل نمایشگر گوگل را برای پیکسل 8 پرو و ​​اپل را برای آیفون 15 پرو مکس تامین می کند. به همین دلیل کاربران انتظار دارند نمایشگرهای گوشی‌های خود سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به نمایشگرهای رقبا داشته باشند. خبر بد برای کاربران سامسونگ این‌که حتی نسل بعدی گوشی‌های رقیب نیز بهتر از پرچمدار فعلی این شرکت خواهد بود.

رندر پیکسل ۹ پرو

پیکسل ۹ پرو – تصویر غیررسمی

بر اساس گزارش جدید پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL آتی گوگل از نمایشگر سری M14 سامسونگ استفاده خواهند کرد که حداکثر روشنایی HDR حدود 1800 نیت را در پیکسل 9 و 2050 نیت را در پیکسل 9 پرو و پرو ایکس‌ال ارائه می‌کند. این یک جهش بزرگ نسبت به Pixel 8 Pro و همچنین Galaxy S24 Ultra است.

گوگل احتمالا سری پیکسل 9 را پاییز امسال عرضه کند. تقریباً سه تا چهار ماه پس از آن، سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا را عرضه خواهد کرد که باید از همین نمایشگر سری M14 سامسونگ دیسپلی برخوردار باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید چرا سامسونگ از پنل‌های پیشرفته خود برای محصولاتش استفاده نمی‌کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)