حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ایربادز گوگل پیکسل بادز پرو ۲ لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گزارش جدیدی درباره Pixel Buds Pro 2 گوگل منتشر شده و این بار قیمت ایربادز پرچمدار بعدی این شرکت را ارائه می کند. ایربادز گوگل پیکسل بادز پرو ۲ به زودی و در کنار سری پیکسل ۹ معرفی خواهد شد.

قیمت ایربادز گوگل پیکسل بادز پرو ۲ 

این گزارش از سوی یک منبع مطلع و موثق منتشر شده و ادعا دارد که Pixel Buds Pro 2 در بریتانیا 219 پوند، در ایالات متحده 229 دلار و در منطقه یورو 249 یورو قیمت خواهد داشت. جالب اینجاست که قیمت اروپایی Buds Pro 2 با قیمت Pixel Buds Pro مطابقت دارد، اما برای بازار ایالات متحده 30 دلار افزایش خواهد داشت.

همچنین از طریق گزارش قبلی، نگاه خوبی به طراحی Pixel Buds Pro 2 داشتیم. بر این اساس به نظر نمی‌رسد که ارتقاء زیادی وجود داشته باشد. ایربادز جدید گوگل ظاهر آشنای خود را حفظ می کند و حداقل تغییرات طراحی را دارند.

کیس همچنین فرم قابل تشخیص تخم مرغی شکل را حفظ کرده است. با این حال، یک بریدگی جدید در نزدیکی پورت USB-C وجود دارد. این می‌تواند یک بند مچی برای حمل راحت‌تر یا یک بلندگو برای شبکه Find My Device Google را در خود جای دهد تا اگر آن را جا گذاشتید، به راحتی پیدایش کند.

این هدفون‌ها همچنین ممکن است تغییری در طراحی مشبک خروجی صدا داشته باشند و کمی بزرگتر از مدل قبلی خود باشد. همچنین بر خلاف مدل قبلی، که در آن این بخش بدون توجه به رنگ بدنه، مشکی دارد بود، در Pixel Buds Pro 2 رنگ مشبک با رنگ بدنه هدفون تطابق دارد.

در مورد سایر مشخصات، باید گفت که کیس Pixel Buds Pro 2 ممکن است دارای باتری 650 میلی آمپر ساعتی باشد که 30 میلی آمپر ساعت نسبت به نسل قبلی خود افزایش یافته است.

با فاصله تقریباً دو ساله بین Pixel Buds Pro اصلی و جانشین آن، انتظار بهبود در کیفیت صدا و قابلیت‌های حذف نویز منطقی است.

نظر شما چیست؟ منتظر ایربادز جدید گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)