حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی پوکو M6 پلاس 5G منتشر شد: ۱۱ مرداد ماه

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو

امروز شیائومی از گوشی POCO F6 Deadpool Limited Edition در کشور هند رونمایی خواهد کرد. گزارش های اخیر نشان داده‌اند که این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک تلفن هوشمند 5G مقرون‌به‌صرفه است. در حال حاضر، تاریخ رونمایی پوکو M6 پلاس، که گوشی 5G اقتصادی آینده این برند خواهد بود، منتشر شده است.

پوکو M6 پلاس 5G به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

تاریخ رونمایی و طراحی پوکو M6 پلاس 5G از سوی وب‌سایت Flipkart منتشر شده است. این گوشی هوشمند در تاریخ ۱ آگوست (یازدهم مرداد ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. صفحه مربوط به POCO M6 Plus 5G نشان می‌دهد که این دستگاه دارای قاب پشتی با طراحی دو رنگ خواهد بود. فریم این تلفن هوشمند تخت بوده و دو لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.75 دارد. یک فلاش LED حلقه‌ای شکل نیز در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. متاسفانه سایر مشخصات M6 Plus 5G به‌طور رسمی منتشر نشده است.

POCO M6 Plus 5G

بر اساس گزارش های منتشر شده، POCO M6 Plus 5G احتمالاً نسخه بهینه‌شده Redmi Note 13R خواهد بود که چند ماه پیش در کشور چین رونمایی شد. Note 13R دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه اسنپدراگون ۴ پلاس نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این گوشی ردمی از باتری پرظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که POCO M6 Plus 5G با قیمتی در حدود ۱۳,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ روپیه (۱۵۰ تا ۱۸۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

ردمی نوت 13R با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 Advanced Edition رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده پوکو چیست؟ آیا می‌تواند رقبا را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی