حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V40 SE 4G با تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

ویوو V40 SE 4G در جمهوری چک رونمایی شد. این پنجمین عضو سری V40 محسوب می‌شود. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. از ویژگی های کلیدی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

ویوو V40 SE 4G از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED و تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ برخوردار است

ویوو V40 اس ای 4G دارای ابعاد ۱۶۳.۱۷ در ۷۵.۸۱ در ۷.۷۹ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۶ گرمی دارد. نسخه بنفش رنگ این تلفن هوشمند به قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی مجهز شده است. این نسخه ضخامت ۷.۹۹ میلی‌متری و وزن ۱۹۱ گرمی دارد. Vivo V40 SE 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی E4 AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Vivo V40 SE 4G

تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. ویوو V40 SE 4G با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل‌تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از فناوری رم مجازی (تا ۸ گیگابایت) بهره می‌برد. V40 SE 4G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch 14 به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند میان‌رده از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش منبع، دوربین سلفی ویوو V40 SE 4G درون یک سوراخ نمایشگر و در مرکز بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته، برای دوربین تشخیص عمق یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و سنسور فلیکر نیز در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند جدید ویوو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، وای‌فای 2.4-5 گیگاهرتز و برخورداری از استاندارد IP54 به‌معنای مقاومت جرئی در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد.

گوشی Vivo V40 SE 4G با قیمت ۲۱۵ دلار عرضه می‌شود 

ویوو V40 SE 4G با قیمت معادل ۲۱۵ دلار به دست کاربران خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ های مشکی کریستالی و بنفش چرمی تهیه کنند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازار های آسیایی هم عرضه می‌شود یا نه.

ویوو V40 SE 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی