حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Edge 50 باریک‌ترین گوشی مقاوم با گواهی MIL-STD-810H است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

دیروز برای شما در ترنجی نوشتیم که باریک ترین گوشی مقاوم جهان را موتورولا معرفی خواهد کرد. امروز این اتفاق افتاده و رسما اعلام شد که موتورولا Moto Edge 50 باریک‌ترین گوشی مقاوم با گواهی MIL-STD-810H است.

موتورولا Moto Edge 50

علی‌رغم وجود سه مدل گوشی در خانواده Moto Edge 50، اما هنوز یک مدل پایه در این سری وجود ندارد. این شرایط طی هفته آینده تغییر می‌کند زیرا موتورولا هند و یک عرضه‌کننده بزرگ در این کشور، موتورولا Edge 50 را معرفی خواهند کرد.

این گوشی پنجشنبه هفته آینده یعنی ۱۱ مرداد عرضه می‌شود و در فروشگاه آنلاین خود موتورولا، فروشگاه Flipkart و خرده‌فروشان پیشرو در هند در دسترس خواهد بود. فروشگاه آنلاین Flipkart صفحه اختصاصی برای این محصول ارائه کرده که پیش از معرفی رسمی، نگاهی به مشخصات آن ارائه می‌کند.

Moto Edge 50

Moto Edge 50

در بخش جلو، موتورولا Moto Edge 50 دارای صفحه نمایش دو لبه خمیده 6.67 اینچی P-OLED است. رزولوشن این پنل “1.5K” عنوان می‌شود که بر اساس محصولات قبلی این خانواده احتمالاً باید 1220 در 2712 پیکسل باشد یا مشابه آن.

این یک پنل 10 بیتی با پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 است و می‌تواند به روشنایی 1900 نیت برسد. یک حسگر اثر انگشت نیز در داخل پنل نمایشگر تعبیه شده است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود که یک پسرفت نسبت‌به 7s Gen 2 موجود در Edge 50 Fusion است. اسنپدراگون ۷ نسل ۱ قبلا در گوشی تاشو Razr 40 استفاده شده بود. این تراشه با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد بود. یک محفظه بخار نیز برای خنک نگه داشتن مجموعه پردازشی این دستگاه درنظر گرفته شده است.

موتورولا وعده داده است که 3 سال به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل را برای Edge 50 عرضه کند و همراه آن 4 سال آپدیت امنیتی در دسترس خواهد بود.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی 68 واتی و بی سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. این مشخصات بالاتر از Fusion است که فاقد شارژ بی‌سیم است.

دوربین اصلی از حسگر تصویر سونی Lytia 700C استفاده می کند، یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی که در مدل Fusion همین خانواده نیز یافت می‌شود.

با این حال، این مدل به یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 30 برابری نیز مجهز است که فرض می‌کنیم به معنای زوم اپتیکال 3 برابری است. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی 120 درجه فوق عریض وجود دارد که به نظر می‌رسد قادر به گرفتن عکس های ماکرو است. در نهایت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

موتورولا این گوشی را باریک‌ترین گوشی دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810H در جهان می‌نامد، اگرچه هنوز ضخامت آن را اعلام نکرده است. محصولی که این گواهی را دارد، در برابر سقوط، لرزش، دماهای شدید (هم زیاد و هم کم) و خوردگی آزمایش شده است. همچنین دارای استاندارد IP68 و فریم فلزی است.

نظر شما چیست؟ این گوشی موتورولا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)