حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و رنگ‌بندی موتورولا Edge 50 فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

رندر های موتورولا Edge 50 به‌بیرون درز کرده‌اند که طراحی و رنگ‌بندی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. همچنین برخی از مشخصات کلیدی این گوشی نیز فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا Edge 50 با دیمنسیتی ۷۳۰۰ از راه می‌رسد

موتورولا فاش کرده که قصد دارد باریک‌ترین گوشی دنیا با استاندارد نظامی را به بازار عرضه کند. با وجود آنکه هنوز نام این تلفن هوشمند رسماً اعلام نشده، اما ادعا می‌شود که Motorola Edge 50 نام خواهد داشت. به‌گفته Sudhanshu Ambhore، افشاگر اطلاعات، این دستگاه باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با برخورداری از استاندارد نظامی MIL-810 خواهد بود. البته هیچ تایید رسمی برای این موضوع وجود ندارد.

رندر موتورولا اج ۵۰

رندر موتورولا Edge 50

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، طراحی و رنگ‌بندی موتورولا Edge 50 به‌بیرون درز کرده است. تصاویر فاش شده، طراحی پنل جلویی و قاب پشتی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. نمایشگر این گوشی دارای لبه های خمیده بوده و دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. حاشیه های نازکی در بالا و پایین نمایشگر قابل مشاهده است. قاب پشتی موتورولا اج ۵۰ از جنس چرم مصنوعی بوده و سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در سمت چپ بالای قاب پشتی قرار دارد.

طراحی موتورولا اج ۵۰

لوگو موتورولا، در مرکز قاب پشتی Edge 50 دیده می‌شود. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند. خروجی اسپیکر، درگاه سیم‌کارت و پورت USB Type-C در لبه پایینی فریم تعبیه شده است. بر اساس رندر های فاش شده، انتظار داریم که موتورولا Edge 50 در رنگ های سبز، هلویی و خاکستری به دست کاربران برسد.

مشخصات احتمالی موتورولا اج ۵۰

یا وجود آنکه به‌طور رسمی تأیید نشده‌، اما منبع این گزارش اشاره می‌کند که موتورولا اج ۵۰ احتمالاً دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. این همان تراشه به‌کارگرفته شده در CMF Phone 1 است.

باریک ترین گوشی مقاوم جهان را موتورولا معرفی خواهد کرد

دوربین های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی موتورولا Edge 50 قرار خواهند گرفت. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی ظرفیت ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی