حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین آیفون ۱۸ اپل به حسگر تصویر سامسونگ تجهیز خواهد شد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در حال حاضر آیفون به‌روز موجود در بازار، سری آیفون ۱۵ است. سری آیفون ۱۶ شهریور امسال معرفی خواهند شد و هنوز فاصله زیادی تا رونمایی آیفون ۱۸ در سال ۱۴۰۵ داریم. با این حال شایعات مربوط به محصولات اپل نگاه‌شان به دوردست‌ها نیز هست. به تازگی و از یکی از منابع قابل اعتماد می‌شنویم که دوربین آیفون ۱۸ اپل به حسگر تصویر سامسونگ تجهیز خواهد شد.

دوربین آیفون ۱۸ اپل

به گفته مینگ چی کو که یکی از منابع شایعات مرتبط با اپل است، این شرکت در حال آماده شدن برای تنوع بخشیدن به حسگر دوربین آیفون‌ها است. در حال حاضر سونی به صورت انحصاری وظیفه تأمین سنسورهای دوربین محصولات اپل را در اختیار دارد، اما ظاهرا قرار است تا ۲ سال دیگر این موضوع تغییر کند.

این افشاگر بیان می‌کند که اپل برای خانواده آیفون 18 سنسورهایی از سامسونگ خریداری خواهد کرد، محصولاتی که انتظار می رود پاییز 2026 عرضه شوند. به طور خاص، ما در مورد یک حسگر تصویر 1/2.6 اینچی 48 مگاپیکسلی صحبت می‌کنیم که برای دوربین فوق عریض استفاده می‌شود.

ظاهراً سامسونگ یک تیم اختصاصی برای پاسخگویی به نیازهای اپل ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد که این قرارداد ممکن است پیش از این امضا شده باشد. هرچند توجه داشته باشید که این فقط یک حدس و گمان بوده و Kuo جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

هنوز مشخص نیست که این تغییر چه تفاوتی را در خروجی دوربین آیفون 18 در مقایسه با مدل های قبلی خود خواهد داشت. از آنجایی که این شرکت اپل است، ما انتظار داریم که سنسور جدید با حداقل کیفیتی که اکنون از سنسورهای سونی به‌دست می‌آید، برابری کند.

باید در نظر داشته باشید که این حسگر تصویر هنوز معرفی نشده و شاید حتی به صورت عمومی هم معرفی نشود. به این دلیل که به‌مانند اکثر حسگرهای سونی استفاده شده در آیفون‌ها، یک نمونه شخصی‌سازی شده خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند سهم خود را از بازار حسگرهای تصویر دوربین‌های موبایل، بیشتر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)