حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Nothing Phone (2a) Plus تأیید شد: به‌کارگیری مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار

کمپانی ناتینگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، رسماً اعلام کرد که Nothing Phone (2a) Plus به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز خواهد شد. چندی پیش نیز تأیید شده بود که این تلفن هوشمند در تاریخ ۳۱ جولای (دهم مرداد ماه) برای عرضه در بازار های جهانی معرفی می‌شود.

گوشی Nothing Phone 2a Plus از نسخه اورکلاک شده مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ برخوردار است

همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، Nothing Phone (2a) Plus به تراشه جدیدی مجهز خواهد شد. درست مانند نسخه استاندارد که از مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو (نسخه اورکلاک شده دیمنسیتی ۷۲۰۰) برخوردار بود. نسخه اورکلاک شده مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ برای این تلفن هوشمند آینده ناتینگ در نظر گرفته می‌شود. تأیید شده است که این چیپست دارای ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز است. این تراشه ۱۰ درصد سریعتر از Nothing Phone (2a) خواهد بود.

پردازنده Nothing Phone 2a Plus

مدیاتک Dimensity 7350 Pro از پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز برخوردار بوده که حداقل روی کاغذ، ۳۰ درصد سریع‌تر به‌نظر می‌رسد. ناتینگ ادعا می‌کند که این تراشه انحصاری Nothing Phone 2a Plus خواهد بود. بنابراین، انتظار نداریم که مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو را بر روی گوشی های هوشمند دیگری ببینیم.

مطابق با گزارش Thetechoutlook، گوشی ناتینگ فون 2a پلاس با ۱۲ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم مجازی به دست کاربران می‌رسد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، انتظار داریم که جزئیات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود. عملکرد مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو باید مورد آزمایش قرار گیرد. امیدواریم که پس از رونمایی Nothing Phone 2a Plus، تصویر واضحی از عملکرد این چیپست ارائه شود.

تاریخ معرفی Nothing Phone 2a Plus برای ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ تنظیم شده است

نظر شما چیست؟ آیا نسخه پلاس ناتینگ فون 2a با تراشه‌ای جدید می‌تواند برای کاربران جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی