حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام ۳۰ مهر ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها

حدودا یک ماه و نیم پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم تاریخ رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مشخص شد. این تاریخ حالا و دوباره اما این‌بار توسط منابع چینی تایید می‌شود. بر اساس اطلاعات رسمی باید بگویم که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام ۳۰ مهر ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام

بر اساس تصاویری که به تازگی منتشر شده، کوالکام به طور مستقیم تاریخ عرضه اسنپدراگون 8 نسل 4 را اعلام نکرده است. با این حال تاریخ رویداد Snapdragon Summit را برای ۳۰ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ تایید می‌کند. این رویداد معمولا در جزایر هاوایی برگزار می‌شود و محل رونمایی از تراشه پرچمدار آتی این شرکت است.

ما معتقدیم که تراشه Snapdragon 8 Gen 4 در این رویداد رونمایی خواهد شد. خیلی از کاربران منتظر رونمایی از این تراشه هستند، چرا که با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته می شود.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که اسنپدراگون 8 نسل 4 در تست عملکرد پردازنده چند هسته ای Geekbench حدود 10000 امتیاز کسب کرده است که آن را به نوعی با تراشه قدرتمند و جدید Apple M3 برابر می‌کند.

اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای هسته‌های CPU مدل Oryon کوالکام خواهد بود که وعده می‌دهد تجربه بازی‌های موبایل را تا حد زیادی بهبود بخشد.

پیش‌تر گفته شده بود که هسته اصلی اسنپدراگون 8 نسل 4 با فرکانس 4.2 گیگاهرتز کار می کند. سری 15 شیائومی ممکن است اولین سری گوشی‌های هوشمندی باشد که دارای اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه پرچمدار آتی کوالکام که در قلب اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی خواهد تپید، هستید؟ چه انتظاری از آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)