حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتقال فایل بین اندروید و iOS توسط واتس اپ و به صورت آفلاین و بی‌سیم ممکن خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

شاید انتظار این قابلیت را نداشته باشید اما پیام‌رسان Whatsapp قابلیتی را می‌خواهد ارائه کند که برای کاربران iOS و اندروید بسیار مهم خواهد بود. گفته می‌شود به زودی انتقال فایل بین اندروید و iOS توسط واتس اپ و به صورت آفلاین و بی‌سیم ممکن خواهد شد.

انتقال فایل بین اندروید و iOS توسط واتس اپ

در اوایل سال جاری میلادی، گوگل قابلیتی Nearby Share اندروید را با Quick Share سامسونگ ادغام کرد. این ویژگی به افراد امکان می‌دهد عکس، فیلم، اسناد و انواع فایل را از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه اندرویدی دیگر به صورت بی‌سیم از طریق Wi-Fi Direct منتقل کنند.

تقریباً در همان زمان، متا قابلیتی را در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید معرفی کرد که عملکردی مشابه Quick Share را ارائه می‌داد. خبر خوب این‌که این شرکت در حال کار بر روی معرفی این ویژگی در واتس اپ iOS نیز هست.

این ویژگی نه تنها به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از اینترنت فایل‌ها را از یک آیفون به آیفون دیگر منتقل کنید، (که آن را به جایگزینی عالی برای AirDrop تبدیل می‌کند) بلکه از یک آیفون به یک دستگاه اندرویدی نیز راهی جدید برای انتقال فایل به شما می‌دهد.

به گزارش WABetaInfo، جدیدترین نسخه بتا واتس اپ برای iOS (نسخه 24.15.10.70) قابلیتی به نام Nearby Share دارد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند عکس، فیلم، اسناد و انواع فایل را نه تنها با سایر آیفون‌های مجاور، بلکه با محصولات اندرویدی نزدیک به اشتراک بگذارند.

قابلیت Nearby Share در WhatsApp برای iOS در مقایسه با اندروید کمی متفاوت عمل می کند. در اندروید، وقتی از این ویژگی استفاده می‌کنید، واتس‌اپ دستگاه‌های اندرویدی نزدیک را به شما نشان می‌دهد. با این حال، در iOS، هنگامی که از این ویژگی استفاده می کنید، واتس اپ یک کد QR را به شما نشان می دهد که شما باید آن را با دستگاه مقابل اسکن کنید.

نظر شما چیست؟ پیام‌رسان واتس‌اپ باید چنین قابلیتی داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)