حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۷ اسلیم اپل فقط ۱ دوربین اصلی خواهد داشت؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به نظر می‌رسد اپل در تبیین عضو چهارم خانواده آیفون‌های خود به مشکل خورده است. ابتدا مدل مینی توقف تولید داشت و با مدل پلاس جایگرین شد. حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها از عملکرد مدل پلاس هم راضی نیستند و محصول جدیدی را به جای آن معرفی خواهند کرد. این محصول جدید اپل شاید iPhone 17 Slim نام داشته باشد. به تازگی گزارشی می‌گوید که آیفون ۱۷ اسلیم فقط ۱ دوربین اصلی خواهد داشت.

شایعه‌ای عجیب درباره دوربین اصلی آیفون ۱۷ اسلیم

همانطور که از پسوند Slim (باریک) مشخص است، این آیفون اپل باید ضخامت کمی داشته باشد. در حقیقت باید حداقل باریک‌ترین آیفون در خانواده خود باشد.

امروز جزئیات بیشتری در مورد آیفون 17 اسلیم توسط مینگ چی کو، تحلیلگر قدیمی صنعت و منتشرکننده شایعات مرتبط با اپل ارائه شده است. او ادعا می‌کند که آیفون پلاس در حال حاضر تنها حدود 5 تا 10 درصد از فروش آیفون‌ها را تشکیل می دهد، و به همین دلیل است که اپل درصدد کنار گذاشتن تولید آن است.

اپل iPhone 17 Slim صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1260×2740 خواهد داشت و تراشه A19 در قلب آن قرار خواهد داشت. توجه داشته باشید که مدل های آیفون 17 پرو از A19 Pro استفاده خواهند کرد.

فریم فلزی آن از آلیاژ تیتانیوم استفاده خواهد کرد اما در مقایسه با آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس، درصد تیتانیوم کمتری در خود دارد.

آیفون 17 اسلیم همچنین از تراشه 5G انحصاری اپل و تنها ۱ دوربین اصلی روی قاب پشتی استفاده می کند. این یک تغییر بزرگ در مقایسه با ترند صنعت موبایل است.

کو تاکید می‌کند که اپل “به جای رقابت بر روی مشخصات سخت افزاری” بر طراحی خلاقانه آیفون 17 اسلیم تاکید خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیفون ۱۷ اسلیم با این مشخصات احتمالی بتواند موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)