حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۹ پرو XL در یک ویدئوی جدید مشاهده شد: مقایسه ابعاد با پیکسل ۸ پرو

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل رویداد سالانه معرفی گوشی های پیکسل را بسیار زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، در ماه آینده میلادی، برگزار می‌کند. تاکنون، شایعات زیادی درباره سری پیکسل ۹ و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ به‌بیرون درز کرده است. به‌تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن ابعاد پیکسل ۹ پرو XL با پیکسل ۸ پرو مقایسه می‌شود.

ویدئوی فاش شده، پیکسل ۹ پرو XL را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد

قابل‌توجه‌ترین نکته در مورد سری Pixel 9، اضافه شدن یک نسخه XL به این تلفن های هوشمند آینده گوگل است. آخرین مدل XL در گوشی های این شرکت، Pixel 4 XL بود. در حال حاضر، یک کانال یوتیوب، ویدئویی را منتشر کرده که در آن شاهد مقایسه ابعاد پیکسل ۸ پرو و پیکسل ۹ پرو XL هستیم.

در این ویدئوی کوتاه، Pixel 9 Pro XL شبیه به آن چیزی به‌نظر می‌رسد که در رندر های فاش شده دیده‌ایم. طراحی جعبه‌ای شکل با فریم تخت و گوشه های گرد به‌همراه یک ماژول دوربین برآمده که برخلاف سری پیکسل ۸ تا فریم دستگاه ادامه پیدا نمی‌کند. با نگاهی دقیق‌تر به جزیره دوربین، متوجه حضور لنز پریسکوپی و البته سنسور دما می‌شویم.

 

 

پیکسل ۹ پرو ایکس ال در مقایسه با پیکسل ۸ پرو کمی جمع‌وجور‌تر به‌نظر می‌رسد. این به دلیل استفاده از فریم تخت در نسل جدید است که آن را کمی ضخیم‌تر نشان می‌دهد. تفاوت دیگر مربوط به جزیره دوربین Pixel 9 Pro XL است که برخلاف Pixel 8 Pro دارای روکش مات است. فریم دستگاه نیز دیگر براق نیست. پنل پشتی هر دو گوشی روکشی مات دارد.

ویدئوی فاش شده، پیکسل ۹ پرو XL را در رنگ خاکستری مات نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ کرم (Porcelain) نیز قابل تهیه باشد. موارد مذکور، همه آن چیزی است که ویدیوی منتشر شده نشان داده است. طبق شایعات منتشر شده، انتظار داریم که تراشه Tensor G4 نیروی پردازشی مورد نیاز سری پیکسل ۹ را تأمین کند. تایید شده است که این تلفن های هوشمند آینده گوگل با هوش مصنوعی Gemini به دست کاربران خواهند رسید.

پیکسل 9 پرو XL آینده گوگل در یک ویدیو فاش شد: مقایسه ابعاد با پیکسل 9 و گلکسی اس 24 اولترا

نظر شما درباره سری Pixel 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی