حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ احتمالا گران‌تر از گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ باشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

با این‌که شیائومی چندین سال است به توسعه و تولید گوشی‌های تاشو می‌پردازد اما اولین گوشی تاشو کوچک خود را به تازگی رونمایی کرده است. این دستگاه شیائومی Mix Flip نام دارد و در ابتدا مشخص نبود که عرضه جهانی خواهد داشت یا خیر. حالا به نظر می‌رسد که این محصول از چین خارج خواهد شد که برای طرفداران این برند خبر جذابی است. همچنین عنوان شده که قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ احتمالا گران‌تر از گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ باشد.

قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ

یکی از مدیران منطقه شیائومی طی یک رویداد مطبوعاتی اعلام کرد که ۵ بازار در اروپای مرکزی و شرقی جزو اولین بازارهایی خواهند بود که این گوشی را با قیمتی در حدود 1300 یورو (یا معادل 1400 دلار) دریافت خواهند کرد. این در حالی است که قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ از برند سامسونگ حدودا معادل ۱۱۰۰ دلار است!

شیائومی Mix Flip را با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و صفحه نمایش بیرونی 4 اینچی معرفی کرد. نمایشگر تاشو داخل یک نمونه 6.86 اینچی OLED با حداکثر روشنایی 3000 نیت است و تا 120 هرتز نرخ تازه‌سازی را پشتیبانی می‌کند.

شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ

صفحه‌نمایش بیرونی ۲ سوراخ برای دوربین‌های اصلی دارد که هر دو 50 مگاپیکسل هستند. یکی دوربین عریض اصلی با PDAF و OIS و دیگری دوربین تله فوتو برای عکس‌های پرتره با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود.

شیائومی Mix Flip دارای سه ترکیب حافظه رم و ذخیره‌سازی است، اما نماینده شیائومی اعلام نکرد که کدام‌ها برای بازار جهانی عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید میکس فلیپ شیائومی با قیمتی بالاتر از نماینده سامسونگی‌ش خواهد توانست در بازار اروپا موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)