حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ را ببینید: افزایش استحکام حتی بیشتر از قبل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مقاومت

سامسونگ امسال مدعی شد که دوام گوشی‌های تاشوی جدید خود، Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6، را بیش از پیش بهبود بخشیده است. اما چگونه می‌توانیم ادعای این شرکت را قبول کنیم؟ خب، به‌نظر می‌رسد سامسونگ بی‌جهت چنین وعده‌ای را نداده، چراکه گلکسی زد فلیپ 6 به‌تازگی تست مقاومت یوتیبور معروف، JerryRigEverything، را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

درحالی‌که سامسونگ امسال طراحی جدیدی را با گلکسی زد فلیپ 6 ارائه نکرد، اعلام کرد که بهبود دوام در گوشی‌های تاشو اهمیت بیشتری دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت بهبودهای خوبی را برای نسل جدید گوشی‌های تاشو خود درنظر گرفته است. استفاده از شیشه محافظ Gorilla Glass Victus 2 برای محافظت از صفحه‌نمایش، فریم Armor Aluminum با مقاومت 10 درصد بیشتر و همچنین گواهی IP48 برای مقاومت در برابر نفوذ ذرات نسبتاً درشت گردوغبار و آب، ازجمله مهم‌ترین بهبودها سری گلسی زد 6 سامسونگ است.

حال، یوتیوببر Zack Nelson ویدیویی از گلکسی زد فلیپ 6 منتشر کرده که مقاومت این دستگاه را در معرض تست‌های معروف خود قرار می‌دهد. با شروع از چین‌وچروک نمایشگر داخلی، مشخص نیست که کاهش چین‌وچروک به‌دلیل استفاده از لولای جدید، مایع غلیظ‌کننده جدیدی که سامسونگ در مورد آن صحبت کرده و یا ترکیبی از هر دو است.

 

 

 

بااین‌حال، صفحه‌نمایش تاشو همان سطح مقاومت در برابر خراش گلکسی زد فلیپ 5 را دارد. سطح صفحه‌نمایش با استفاده از تیغه‌هایی با سختی سطح 2 در مقیاس Moh شروع به خراشیدن می‌کند. شیارهای عمیق‌تر با استفاده از سختی سطح 3 تشکیل می‌شوند. بااین‌حال، پنل صفحه‌نمایش حتی پس از در معرض قرارگرفتن شعله فندک برای چند ثانیه، به‌خوبی کار می‌کند.

زک همچنین گردوغبار و خاک زیادی را مستقیماً روی لولای گوشی ریخت تا مقاومت آن را در برابر گردوغبار آزمایش کند. در کمال تعجب، مکانیسم تا شدن گوشی حتی با آن همه کثیفی به‌خوبی کار می‌کرد و هیچ صدای جیرجیر، خراش یا ساییدگی در طول تست دوام شنیده نشد. درنهایت، زمانی که این یوتیوبر سعی کرد با تمام قدرت گوشی را به عقب تا کند، شکست خورد، زیرا لولای دستگاه بسیار قوی به‌نظر می‌رسید.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

پنل OLED گلکسی زد فلیپ 6 با شیشه بسیار نازک (UTG) پوشانده شده است که وقتی زک سعی کرد آن را با استفاده از چاقو جدا کند، کمی خرد شد. UTG توسط یک محافظ صفحه‌نمایش دائمی پوشانده شده است که با استفاده از محافظ صفحه دیگری، محافظت می‌شود.

حتی پس از حذف کامل جداکردن کامل نمایشگرهای داخلی و خارجی، خود گوشی و دوربین‌های آن به کار خود ادامه داده و به این یوتیوبر اجازه دادند تا میزان لرزش‌هایی که توسط OIS دوربین مقابله می‌کند را در زمان واقعی نشان دهد. زد فلیپ 6 همچنین دارای زبانه‌های کششی برای هر دو باتری داخل خود است که باعث می‌شود خارج کردن و تعویض باتری آسان‌تر شود.

این ویدئو همچنین مادربرد گوشی، سایر قطعات داخلی و سیستم خنک‌کننده بزرگ محفظه بخار آن را به‌نمایش می‌گذارد. ویدیوی بالا را به‌طور کامل تماشا کنید تا در مورد قطعات داخلی، طراحی، دوام و ویژگی‌های این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نظر شما درباره تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی