حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های HMD Crest با تمرکز بر عکاسی پرتره 4 مرداد معرفی خواهند شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD

شعبه هند HMD امروز از معرفی سری جدید Crest گوشی های هوشمند خود در تاریخ 15 جولای/4 مرداد در هند خبر داده است. این گوشی‌ها که با نام Crest و Crest Max 5G عرضه می‌شوند، پیش از این با عنوان Arrow فاش شده بودند.

گوشی های HMD Crest

سری HMD Crest ازطریق آمازون فروخته خواهد شد که در این وب‌سایت به تعمیرپذیری راحت پنل پشتی آن‌ها اشاره شده است و این شرکت می‌گوید که این گوشی‌ها در هند ساخته خواهند شد. همچنین قابلیت پرتره دوربین، از ویژگی‌های برجسته این گوشی‌ها خواهد بود.

HMD Crest اخیراً در لیست Geekbench ظاهر شده که 8 گیگابایت رم، اندروید 14 و پردازنده هشت هسته‌ای را نشان می‌دهد. بر اساس شایعات قبلی، گفته می‌شود که این دستگاه از تراشه Unisoc T760 5G با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC4 استفاده می‌کند.

HMD هند همچنین سانیا مالهوترا، بازیگر بالیوودی، را به‌عنوان سفیر برند خود برای سری گوشی‌های هوشمند Crest معرفی کرده است. این شرکت اخیراً با جیمی شرگیل و جمیما رودریگز نیز همکاری داشته است.

HMD بیان می‌کند: «همکاری سانیا با Human Mobile Devices یک لحظه مهم در مأموریت این شرکت برای ارائه تجربیات تلفن همراه مبتکرانه و گویا به مخاطبان آگاه در سراسر هند است.»

گوشی های HMD Crest

گوشی های HMD Crest

راوی کونوار، معاون HMD هند، در مورد این همکاری اظهار داشت:

«ما خوشحالیم که عضویت سانیا مالهوترا به خانواده Human Mobile Devices را خوش‌آمد می‌گوییم. سانیا واقعاً یک استعداد منحصربه‌فرد است، توانایی او در ارائه مکرر اجراهای قوی روی صفحه درکنار توانایی نادری او برای بیان خود در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف با محتوای متنوع و جذاب، کاملاً با روش‌های تعامل ما با مصرف‌کنندگان همخوانی دارد. جذابیت او برای مخاطبان جوان، نشان‌دهنده تعهد ما به ارائه تجربیات تلفن همراه است که نه‌تنها ازنظر فناوری پیشرفته هستند، بلکه بیان واقعی سبک شخصی نیز می‌باشند.»

سانیا مالهوترا نیز در مورد عضویت در این انجمن گفت:

«من از شراکت با Human Mobile Devices، برندی که گوشی‌های هوشمند آن‌ها در تقاطع فناوری و ابراز وجود قرار دارند، هیجان‌زده هستم. طیف تلفن‌های هوشمند HMD Crest فقط به‌دنبال متصل ماندن نیستند. آن‌ها در مورد بیانیه و بیان سبک منحصربه‌فرد شما هستند. به‌عنوان فردی که هم برای مد و هم آزادی بیان ارزش قائل است، هیجان‌زده هستم که بخشی از سفر HMD در ایجاد انقلابی در تجربه گوشی‌های هوشمند برای مصرف‌کنندگان آگاه در سراسر هند هستم.»

نظر شما درباره معرفی گوشی های HMD Crest چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی