حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۹ پرو XL به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و مودم سامسونگ مجهز خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

تنها چند هفته به رونمایی رسمی سری پیکسل ۹ در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ماه)، باقی مانده است. هم‌اکنون اما تصاویر زنده پیکسل ۹ پرو XL به‌بیرون درز کرده که حافظه رم ۱۶ گیگابایتی این دستگاه را نشان می‌دهند.

تصویر زنده پیکسل ۹ پرو XL جزئیات جدیدی را فاش می‌کند

تصویر فاش شده از منوی بوت پیکسل ۹ پرو XL نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ خواهد بود. پیش از این، گوشی های  پیکسل دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم بودند. این اولین باری نیست که گوشی هوشمند اندرویدی به ۱۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود. اما نکته عجیب، برخورداری Pixel 9 Pro XL به این میزان حافظه رم به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. به‌طور معمول، سازندگان تلفن های هوشمند، دستگاه هایی با این میزان رم را به حافظه های داخلی بیشتری (مثلا ۱ ترابایت) مجهز می‌کنند.

تصویر زنده Pixel 9 Pro XL

مطابق با گزارش Gizmochina، هنوز دلیل این تصمیم گوگل مشخص نیست، اما احتمالاً مربوط به اضافه شدن هوش مصنوعی باشد. گوگل در دستگاه های جدید پیکسل به شدت بر روی هوش مصنوعی تمرکز کرده است. احتمالاً این شرکت با تجهیز Pixel 9 Pro XL به ۱۶ گیگابایت حافظه رم اطمینان حاصل می‌کند که ویژگی های هوش مصنوعی می‌توانند به راحتی بر روی این تلفن هوشمند اجرا شوند.

تصویر زنده پیکسل ۹ پرو XL

به جز حافظه رم، به‌نظر می‌رسد که پیکسل ۹ پرو XL از جدیدترین مودم سامسونگ، یعنی اگزینوس ۵۴۰۰ بهره می‌برد. سری پیکسل ۸ از مودم اگزینوس ۵۳۰۰ برخوردار بودند. سامسونگ ادعا می‌کند که این مودم از استاندارد 3GPP Release 17 پشتیبانی کرده و سرعت انتقال داده را تا ۱۴.۷۹ گیگابیت بر ثانیه امکان‌پذیر می‌کند. انتظار می‌رود که با استفاده از این مودم سامسونگ، ویژگی‌ های ارتباط ماهواره‌ای در سری Pixel 9 فعال شود.

مشخصات احتمالی Pixel 9 Pro XL

پسوند XL با «پیکسل ۹ پرو ایکس ال» پس از سال ها در گوشی های گوگل به‌کارگرفته می‌شود. آخرین تلفن هوشمند دارای این پسوند Pixel 4 XL بود که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. انتظار می‌رود که این گوشی آینده گوگل به یک صفحه نمایش باکیفیت ۶.۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۹۹۲ پیکسل مجهز شود. این نمایشگر توسط شیشه Gorilla Glass Victus 2 محافظت خواهد شد.

پیکسل 9 پرو XL آینده گوگل در یک ویدیو فاش شد: مقایسه ابعاد با پیکسل 9 و گلکسی اس 24 اولترا

در قاب پشتی Pixel 9 Pro XL شاهد قرارگیری سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی، اولتراواید و تله‌فوتو) خواهیم بود. انتظار می‌رود که دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند، قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. پیکسل ۹ پرو ایکس ال به باتری پرظرفیت ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی