حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت تصویر نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold Slim مشابه Galaxy S24 Ultra خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یکی از نقدهایی که همیشه در بررسی گوشی‌های تاشو سامسونگ در ترنجی عنوان کرده‌ایم، نسبت تصویر نامناسب نمایشگر آن است. این نسبت تصویر به خصوص در نمایشگر بیرونی بیشتر خود را نشان می‌دهد. خبر خوب این‌که احتمالا نسبت تصویر نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold Slim مشابه Galaxy S24 Ultra خواهد بود.

بهبود نسبت تصویر نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold Slim نسبت به Galaxy Z Fold 6

نسبت تصویر مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ یعنی نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد اسلیم از نظر نسبت طول و عریض مشابه یک موبایل عادی خواهد بود که پیشرفت خوبی است.

در حالی که نسبت تصویر مشابه خواهد بود، صفحه بیرونی Galaxy Z Fold Slim کوچکتر از S24 Ultra انتخاب می‌شود. نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد اسلیم احتمالا 6.5 اینچ خواهد بود.

در داخل، یک صفحه نمایش تاشو 8 اینچی قرار خواهد داشت. هر دوی این پنل‌ها بزرگتر از پنل‌های موجود در گلکسی Z Fold 6 است که سامسونگ به تازگی معرفی کرد.

ویدئو نگاه نزدیک به محصولات جدید سامسونگ معرفی شده در Galaxy Unpacked تیر ۱۴۰۳

شاید بپرسید Galaxy Z Fold Slim چه رده‌ای در خانواده گوشی‌های تاشو سامسونگ دارد؟ آنطور که تصور می‌شود، این محصول دستگاهی است که قبلاً با نام Galaxy Z Fold Ultra شناخته می‌شد.

ظاهراً این دستگاه از فریم تیتانیومی بهره می‌برد و از Fold 6 نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. بنابراین، این یک گوشی هوشمند تاشو پریمیوم و حتی گران‌تر از این شرکت کره‌ای خواهد بود.

انتظار داریم جایی در پاییز ۱۴۰۳ شاهد رونمایی گلکسی زد فولد اسلیم باشیم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این محصول در کدام بازارها عرضه می‌شود.

برخی شایعات به عرضه محدود آن فقط در بازار کره و چین اشاره می‌کنند، اما Ice Universe می‌گوید Slim نباید با Samsung W25 اشتباه گرفته شود. سری W شامل گوشی‌های تاشو اختصاصی سامسونگ برای بازار چین می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو پریمیوم سامسونگ هستید؟ فکر می‌کنید گلکسی زد فولد اسلیم باید چه ویژگی‌های دیگری در جهت تحقق این تصویر داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)