حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی One UI 7 سامسونگ اواسط مرداد عرضه می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۵ به صورت آزمایشی در دسترس است و خیلی از کاربری موبایل‌های اندرویدی می‌خواهند بدانند رابط کاربری جدیدی که برمبنای آن دریافت می‌کنند، به چه صورت است. سامسونگ آپدیت Android 15 خود را با رابط کاربری One UI 7 عرضه خواهد کرد. اگر منتظر تجربه این رابط کاربری هستید باید بگویم که آپدیت آزمایشی One UI 7 سامسونگ اواسط مرداد عرضه می‌شود.

زمان عرضه آپدیت آزمایشی One UI 7 سامسونگ

انتظار می‌رود آپدیت بزرگ بعدی One UI تغییرات قابل توجهی در طراحی و ویژگی‌های جدید به همراه داشته باشد. گزارشی ادعا می‌کند که One UI 7.0 دارای انیمیشن های روان خواهد بود و نسخه بتای آن به زودی منتشر خواهد شد.

زمان احتمالی عرضه آپدیت One UI 7 آزمایشی سامسونگ

زمان احتمالی عرضه آپدیت One UI 7 آزمایشی سامسونگ

طبق گفته‌های Ice Universe، سامسونگ قصد دارد نسخه آزمایشی به‌روزرسانی One UI 7.0 را اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه بعد منتشر کند، البته در صورتی که مشکلات داخلی زیادی در توسعه آن وجود نداشته باشد.

این ناریخ برابر با اواسط مردادماه ۱۴۰۳ است و بیشتر متمایل به سمت نیمه دوم ماه جاری به نظر می‌رسد.

پیش از این همین منبع ادعا کرده بود که One UI 7.0 انیمیشن‌های فوق‌العاده روان (مشابه آنچه در iOS و ColorOS دیده می‌شود) را به ارمغان می‌آورد. با این حال، او کمی بعدتر توییت خود را حذف کرد.

آیکون های One UI 7 سامسونگ رنگارنگ‌تر از همیشه خواهند بود + تصویر آیکون گالری

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که سامسونگ آیکون‌های بازطراحی‌شده، انیمیشن‌های روان‌تر، و طراحی اصلاح شده Quick Panel را معرفی خواهد کرد.

آپدیت One UI 7.0 همچنین شامل یک نرم افزار دوربین بازطراحی شده با نوار کنترل‌های سریع در نزدیکی بخش تغییر حالت‌های دوربین می شود. همچنین احتمالا ویژگی قفل کردن راحت‌تر نرم افزارها نیز عرضه شود.

سری گلکسی S24 احتمالا اولین گوشی‌هایی هستند که طی چند هفته آینده به One UI 7.0 Beta دسترسی پیدا می کند. با نگاهی به سوابق سامسونگ، این به‌روزرسانی می‌تواند برای گلکسی اس 23، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6 و گوشی‌های پرچمدار دیگر نیز منتشر شود. البته سال گذشته برخی از محصولات میان رده نیز این آپدیت را به صورت آزمایشی دریافت کردند.

نسخه نهایی این آپدیت باید از پاییز امسال شروع به عرضه کند و تا اواخر زمستان همین سال اکثر محصولات واجد شرایط دریافت آن، به‌روز می‌شوند.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از آپدیت One UI 7.0 سامسونگ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)