حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M55s سامسونگ با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

سامسونگ گلکسی M55s پیش از رونمایی رسمی با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فاش شده این تلفن هوشمند می‌اندازیم.

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی M55s سامسونگ نمانده است

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی یک گوشی جدید از سری Galaxy M است. ظاهر شدن Galaxy M55s با شماره مدل SM-M558B، در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند نمانده است. این شماره مدل چندی پیش در پایگاه داده گواهی Wi-Fi Alliance نیز ظاهر شده بود.

داده های بنچمارک Geekbench

سامسونگ گلکسی M55s در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به کسب امتیاز ۱,۰۰۳ شده، و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲,۳۰۹ را ثبت کرده است. این دستگاه از یک تراشه ۸ هسته‌ای برخوردار بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم Galaxy M55s در بنچمارک Geekbench حاضر شده است. انتظار می‌رود که این گوشی در پیکربندی های دیگری نیز قابل‌تهیه باشد.

داده های Geekbench نشان می‌دهند که تراشه این تلفن هوشمند آینده سامسونگ دارای حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 644 بهره می‌برد. این اطلاعات تایید می‌کنند که تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy M55s را بر عهده خواهد داشت. مطابق با گزارش Mysmartprice، این چیپست دارای ۴ هسته Cortex A710 و ۴ هسته کوچک‌تر Cortex A510 است.

گواهی Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که این گوشی میان‌رده آینده سامسونگ از Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این گواهینامه، سایر مشخصات Galaxy M55s را نشان نمی‌دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در هفته‌های آینده توسط سامسونگ رونمایی شده یا به‌طور رسمی تایید شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی M55s، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

گلکسی F55 5G سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های میان‌رده اخیر سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی