حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ پرو با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری تست شده است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی پاییز امسال از شیائومی 15 و 15 پرو رونمایی کند. انتظار می‌رود هر دو دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در جهان معرفی شوند. یک منبع چینی به تدریج جزئیات مربوط به سری شیائومی ۱۵ را ارائه می‌کند. در یک پست جدید که امروز منتشر شده، اطلاعات جدیدی در مورد حجم باتری و سرعت شارژ شیائومی ۱۵ پرو وجود دارد.

باتری حجیم برای شیائومی ۱۵ پرو

این گزارش ادعا می‌کند که این شرکت در حال آزمایش شیائومی ۱۵ پرو با باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی است. این با گزارش قبلی در تضاد است که ادعا داشت شیائومی ۱۵ پرو دارای یک باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که مجموعه دوربین اصلی آن دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که دوربین اصلی به حسگر تصویر OmniVision OV50K با دیافراگم متغیر f/1.4-f/2.5 مجهز شود. همچنین شاید دوربین تله فوتو پریسکوپ از حسگر تصویر سری IMX8 سونی استفاده کرده و زوم اپتیکال تا 5 برابر ارائه نماید.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که شیائومی 15 پرو دارای یک پنل OLED در اندازه 6.73 اینچی با طراحی کم-انحنا در هر چهار طرف خواهد بود. این پنل با رزولوشن 2K و رفرش ریت 120 هرتز عرضه می شود. همچنین ممکن است دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر باشد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای گواهی IP69 برای مقاومت در برابر آب و خاک باشد.

درباره مدل پایه یعنی شیائومی 15 گفته می‌شود که یک پرچمدار جمع و جور با پنل OLED تخت و رزولوشن 1.5K است که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک دارد. همچنین انتظار می رود این گوشی دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی روی قاب پشت باشد. ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Xiaomi 15 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)