حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL به‌بیرون درز کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

گوگل در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های آینده پیکسل و ساعت هوشمند جدیدی در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ماه) است. هم‌اکنون، رندر های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL در رنگ های جذابی فاش شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پیکسل ۹ با طراحی جعبه‌ای و فریم تخت در راه است

در اوایل ماه جاری میلادی تصویر زنده پیکسل ۹ در رنگ صورتی فاش شد؛ هم‌اکنون، رندر این تلفن هوشمند با همان رنگ به‌بیرون درز کرده است. ماژول دوربین طراحی افقی داشته و کمی با سایر اعضای Pixel 9 متفاوت است. انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ های صورتی، مشکی، آبی و سبز به دست کاربران برسد.

رندر پیکسل ۹ (در رنگ صورتی) و پیکسل ۹ پرو XL (رنگ کرم)

مطابق با گزارش Gizmochina، رندر پیکسل ۹ پرو XL در رنگ کرم (Porcelain) فاش شده است. می‌توان لنز دوربین پریسکوپی را در قاب پشتی این دستگاه مشاهده کرد. سنسور تشخیص دما نیز در زیر فلاش LED قرار دارد. بر اساس رندر های لو رفته، تفاوت اصلی Pixel 8 و Pixel 9، طراحی جعبه‌ای شکل گوشی های آینده گوگل و فریم تخت آن است. ماژول دوربین نیز قبل دیگر مانند نسل قبل تا نزدیکی فریم ادامه پیدا نمی‌کند. انتظار می‌رود که تراشه Tensor G4 نیروی پردازشی مورد نیاز سری Pixel 9 را تأمین کند. این سری از گوشی های آینده گوگل حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسند.

قیمت سری Pixel 9

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو با قیمت ۸۹۹ یورو و ۱,۰۹۹ یورو قابل تهیه خواهند بود. دقت داشته باشید که قیمت های مذکور، مربوط به مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی این دو تلفن هوشمند است. نسخه پایه پیکسل ۹ پرو XL با قیمت ۱,۱۹۹ یورو عرضه می‌شود.

شاید سری پیکسل ۹ گوگل ۲ سال ارتباط ماهواره ای رایگان ارائه کند

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی