حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های One UI 7 سامسونگ رنگارنگ‌تر از همیشه خواهند بود + تصویر آیکون گالری

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

رابط کاربری One UI سامسونگ برای سیستم‌عامل اندروید، در طول سال‌ها تغییرات اساسی را تجربه کرده است. اگرچه این تغییرات تدریجی بوده‌اند، اما اگر به نسخه‌های قدیمی‌تر One UI نگاه کنید و آن‌ها را با نسخه‌های اخیر One UI 6.1 مقایسه کنید، خواهید دید که چقدر همه چیز تکامل یافته است. نکته جالب اینجاست که استراتژی سامسونگ ممکن است در اواخر سال جاری تغییر کند. شایعات می‌گویند که آپدیت One UI 7 ممکن است کمی متفاوت‌تر از همیشه باشد. اگر به‌روزرسانی‌های گذشته را گام‌های کوچکی به‌سوی بهبود تجربه کاربری فرض کنیم، One UI 7 ممکن است بیشتر شبیه یک جهش قابل‌توجه در طراحی باشد؛ همان‌طور که آیکون برنامه گالری این نسخه اخیراً در یک تصویر فاش شده است.

آیکون های One UI 7 سامسونگ

یکی از تغییراتی که گفته می‌شود بخشی از آپدیت One UI 7.0 است، شامل آیکون‌های بازطراحی‌شده برای برنامه‌های شخص اول سامسونگ می‌باشد. آیکون‌های One UI تاکنون ازنظر طراحی تغییرات چندانی به‌خود ندیده‌اند، اما به‌روزرسانی آینده ممکن است متفاوت باشد.

تصویر زیر که امروز در X توسط chunvn8888 به اشتراک گذاشته شده است، ممکن است پیش‌نمایش اولیه‌ای از ظاهر آیکون برنامه Gallery در One UI 7.0 را به ما ارائه دهد.

آیکون گالری One UI 7 سامسونگ

آیکون گالری One UI 7 سامسونگ

طبق این تصویر، به‌جای یک آیکون گالری تک‌رنگ ساده، One UI 7.0 ممکن است به‌سمت پذیرش رنگ‌های بیشتر متمایل شود. این آیکون به‌جای داشتن شکل‌های گلبرگ سفید بر روی پس‌زمینه قرمز، پس‌زمینه‌ای سفید دارد و هر گلبرگ رنگ منحصربه‌فردی به خود گرفته است. به‌نوعی، این آیکون تقریباً یادآور آیکون گالری در سیستم‌عامل iOS اپل است.

حدس می‌زنیم که گالری تنها آیکونی نخواهد بود که ممکن است با بازطراحی همراه شود و سایر آیکون‌های تک‌رنگ سامسونگ مانند ایمیل، یادداشت‌ها، دوربین و غیره نیز می‌توانند تحت وضعیت مشابهی قرار گیرند.

البته همواره این امکان وجود دارد که آنچه می‌بینیم، منعکس‌کننده برنامه‌های نهایی سامسونگ نباشد. به همان اندازه نیز ممکن است که این اسکرین‌شات دقیقاً طراحی اولیه آیکون‌های آینده سامسونگ را نشان دهد که ممکن است به نسخه نهایی One UI 7.0 برسد.

در مورد کاربران One UI که ممکن است طراحی آیکون تک‌رنگ را ترجیح دهند، نسخه‌های One UI سامسونگ این گزینه را ارائه می‌دهند که پالت رنگ عمومی رابط کاربری را بر روی آیکون‌های برنامه اعمال کنند و همه چیز را یکنواخت‌تر نشان دهند. امیدواریم One UI 7.0 این گزینه را برای ارائه یک جایگزین برای افرادی که ممکن است آیکون‌های رنگارنگ را دوست نداشته باشند، نگه دارد.

نظر شما درباره آیکون گالری One UI 7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی